Hop til indhold
Stavox

Yndlingsfilm & Skuespiller


Agurken

Recommended Posts

Hvad er jeres yndlingsfilm, og hvem er jeres yndlingsskuespiller?

image.png.167d859acf860278a880cf55c20a0157.png

Jeg er selv stor fan Paul Walker, og næsten alle film han har spillet med i. Into The Blue og Fast and Furious er nok mine personlige favoritter.

En skam så dygtig en skuespiller forlod os så tidligt...

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

yndlings skuespillerer er nok: Jeffrey Dean Morgan, Norman Reedus og Harrison Ford.

 

Hvis nogen har set: The Walking Dead, Pandorum, Rampage, samt alle indiana jones filmende, Star Wars, osv. Så ved man hvem de er!

 

Yndlings film: Zombieland 1 (skal se 2'eren) og Indiana Jones 1-4 (skal også se den kommende 5'er)

 

Yndlings serier: The Walking Dead, Breaking Bad og sidst men ikke mindst, Sons Of Anarchy (SOA)

 

Jeg er generelt til film med zombier, blod osv. Men kan sku også godt se sådan noget Action til tider, og film hvor skydevåben bliver brugt etc. (Osv.) Jeg elsker film hvor biler bliver brugt meget, som f.eks Fast and furious, Baby driver (som jeg fik ideen til at se fra @Kaistar ❤) osv. 

 

JEg ER OgsÅ StOr FAn aF HarRY poTtEr

 

God Aften/dag til folk afhængigt af hvornår folk læser denne besked!

// Hilsen Misser

Link til kommentar
Del på andre sites

Voksede op med Fast and Furious, har set dem med min far siden jeg var helt lille. Nogle af de bedste film jeg har set, dog vil jeg sige at nogle andre af mine favoritter ligger ved John Wick eller måske The Intouchables.

 

Skuespillere; Paul Walker, Donald Glover eller Idris Elba

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.