Hop til indhold
Stavox

[Solved] Får carban for noget jeg ikke har gjordt


GamerKiis

Recommended Posts

Emoyly carbanner mig for at have cdm'et en person. Det startede med at jeg kørte ud af byen og lige i svinget var der en på vejen og jeg rammer ham, så hopper jeg ud af min bil for at hjælpe ham, men så er der en der rammer min bil og dræber ham jeg ramte ved et uheld. Jeg blev også arresteret. Fik carban i et kvarter, og han sagde at jeg kørte over personen 2 gange selvom jeg ikke har kørt over personen 2 gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er korrekt at jeg starter med at sige at du kører ham over 2 gange, men da jeg tjekker yderligere op på det, finder jeg jo også ud af at du ikke har kørt ham over 2 gange, men blot 1 gang, og derefter er bilen så blevet skubbet ind i ham, sekundet efter du hopper ud af bilen.

Det ændrer dog ikke på at du jo måtte have kørt ret råddent for faktisk at ende med at køre ham over, og det ændrer dermed heller ikke på din straf.

 

FcNxL4u.jpg

 

I øvrigt behøves du ikke at kalde admin samtlige gange for at fortælle os at du har lavet en staffklage. Vi kan godt selv se det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.