Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Kiwi Z


Nooah привести

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Det er en misforståelse fra min side,  jeg er super ked af det.

Jeg så forkert, tror jeg overså den den pm du sendte til mig. Med det link som du har dig der

Det første link du sendte til mig var nogen dyr, som var et forkert link du sendte. Så sagde jeg der er ikke noget jeg kan gøre her, jeg lukkede casen, så smuttede fra min pc, når jeg kommer tilbage. kan jeg se den her staff klage, så kigger jeg ingame. Så kan jeg se du har pmet mig, med det der billede https://gyazo.com/f10561222712d277f3626589b4b97505, da jeg lukkede casen.  Jeg misforstod mine logs, jeg tænkte mig ikke helt om. Jeg kan ikke se tidspunkt hvornår du får bøden, men jeg kan se  når du vælger at afvise den eller accepter den. Det er min fejl og det kommer ikke til at ske igen, undskyld.

 

// Kiwi Z

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.