Hop til indhold
Stavox

Amerikansk fodbold


Maloni

Amerikansk fodbold   

50 stemmer

  1. 1. Hvad syntes du om amerikansk fodbold

    • Det er det vildeste
      10
    • Jeg er ret ligeglad
      30
    • Det sutter maksimalt
      10


Recommended Posts

Hejsa folkens, nu har jeg siddet og undret mig over hvor mange folk faktisk går op i amerikansk fodbold. Jeg ved godt det ikke er mange men ville bare gerne se hvor mange der er, skriv også nedenunder hvad du syntes om sporten eller hvad dit yndlings hold er, mit yndlingshold er helt klart new England Patriots især nu her hvor de har draftet en dansker

Link til kommentar
Del på andre sites

Atlanta Falcons fan her, men det er ikke noget jeg går og råber højt på nuværende tidspunkt 🙃

 

Har også selv spillet det, og blev primært forelsket i taktikkerne, og, hvordan et helt hold skal gøre som de er blevet bedt om for at opnå et resultat. (Ikke som i fodbold, hvor man bare løber sig selv fri selvstændigt, hehe).

Tacklingerne og kontakten kom derefter på andenpladsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Willy skrev:

Atlanta Falcons fan her, men det er ikke noget jeg går og råber højt på nuværende tidspunkt 🙃

 

Har også selv spillet det, og blev primært forelsket i taktikkerne, og, hvordan et helt hold skal gøre som de er blevet bedt om for at opnå et resultat. (Ikke som i fodbold, hvor man bare løber sig selv fri selvstændigt, hehe).

Tacklingerne og kontakten kom derefter på andenpladsen.

Hvad spillede du som? Jeg spillede personligt center, lineman og tight end

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Willy skrev:

Spillede Free Safety. Defensivt spil er det jeg holder mest af, hvor kedeligt det så end lyder.

 

Hvilken klub spillede du i?

Jeg har spillede for Roskilde Kings samt for en amerikansk skole i Singapore. Hvad med dig

10 minutter siden, Willy skrev:

Spillede Free Safety. Defensivt spil er det jeg holder mest af, hvor kedeligt det så end lyder.

 

Hvilken klub spillede du i?

Der vel ikke så meget strategi med fs vel?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Maloni skrev:

Jeg har spillede for Roskilde Kings samt for en amerikansk skole i Singapore. Hvad med dig

Der vel ikke så meget strategi med fs vel?

Var du talentspiller?

Jeg spillede for Kolding.

 

Næsten det samme niveau af strategi som de andre positioner, men fokuspunkterne er mest at læse den offensive linje, samt droppe tilbage i de rigtige zoner i forhold til hvilket spil der er kaldt af din coach / hvordan deres offense agerer.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Willy skrev:

Var du talentspiller?

Jeg spillede for Kolding.

 

Næsten det samme niveau af strategi som de andre positioner, men fokuspunkterne er mest at læse den offensive linje, samt droppe tilbage i de rigtige zoner i forhold til hvilket spil der er kaldt af din coach / hvordan deres offense agerer.

Nej jeg er ikke talentspiller

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/10/2019 den 2:54 PM , Willy skrev:

Atlanta Falcons fan her, men det er ikke noget jeg går og råber højt på nuværende tidspunkt 🙃

 

Har også selv spillet det, og blev primært forelsket i taktikkerne, og, hvordan et helt hold skal gøre som de er blevet bedt om for at opnå et resultat. (Ikke som i fodbold, hvor man bare løber sig selv fri selvstændigt, hehe).

Tacklingerne og kontakten kom derefter på andenpladsen.

Vi vandt stadig over jer 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.