Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Kiwi Z


Nooah привести

Recommended Posts

Dit ingame navn: Poul erik

Staff ingame navn:  Kiwi Z

Dit SteamID: STEAM_0:0:222579859

Staff SteamID: STEAM_0:0:90526161

Forklar situationen: Jeg Caller CDM Fordi at der er en Der køre mig over og så Kommer Kiwi Z og Giver mig Armor Og Hp og så kommer han Igen og skiller mig ud over at jeg bevist Bliver CDMet og giver mig 300s Jail

Bevis:

https://medal.tv/clips/9195587/OiVQxsBFDWEx

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej det starter med jeg tper  til scenen og glemte at tage en snak med ham der kørte dig ned, min fejl. 

Men efter jeg har givet dig liv og armor tager jeg en snak med ham der kørte ned, og kan kommer op med det der bevis. Man kan tydelig se at du løber lige ind foran, og det ved du godt selv. Derfor fjerner jeg dit liv og armor fordi det skulle du ikke haft, og giver dig jail fordi du spilder min tid

 

God aften


// Kiwi Z

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.