Hop til indhold
Stavox

[Solved] Google


Magnus.

Recommended Posts

Mig og mine tre venner har kørt rundt og taget en masse billeder. Rundt på hele mappet. Vi stod på toppen af en bil og tog billeder. Vi kom så på ideen hvorfor ikke lave et forslag. Så vi kom på ideerne

 

Google Street View - app

Google map - app

Google bil - kørtøj

 

-Sheik

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Big_Mag_2 skrev:

Google Street View - app

Sorry to say men det ville være spild af tid at lave den til serveren og det ville også være besværligt. Du kan jo sagtens selv sætte dig ned og lave den til din ejen tablet app

1 time siden, Big_Mag_2 skrev:

Google map - app

Der er allerede en app der hedder Maps 

1 time siden, Big_Mag_2 skrev:

Google bil - kørtøj

Hvem skulle ærligtalt køre den her bil?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan egentlig godt lide ideen. 

Det kan give muligheden til mange nye spillere, for at lære mappet at kende lettere. Som Bimse👌 også nævner har i selv muligheden for at lave appen, så i kan jo prøve at lave appen selv. Hvis i vælger at lave appen, vil jeg forslå at skrive hvad de forskellige steder hedder, så folk kan lære dem at kende.

 

- Fed ide

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Rasmusss skrev:

Jeg kan egentlig godt lide ideen. 

Det kan give muligheden til mange nye spillere, for at lære mappet at kende lettere. Som Bimse👌 også nævner har i selv muligheden for at lave appen, så i kan jo prøve at lave appen selv. Hvis i vælger at lave appen, vil jeg forslå at skrive hvad de forskellige steder hedder, så folk kan lære dem at kende.

 

- Fed ide

Hvad med at man bare spiller spillet og udforsker sine omgivelser på egen hånd

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.