Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Emil Xalat


Matti 🐐

Recommended Posts

Dit in-game navn: Sprit Lone
Vedkommendes in-game navn: Emil Xalat
Dit SteamID: STEAM_0:1:420168501
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:30950215
Tidspunkt for hændelse: I dag klokken 12:30.
Hvad regler er blevet brudt: Han misbruger demote. 
Hvad skete der?: Jeg sad på serveren, og der var ingen aktive staff. Jeg får så en sag på tablet, at der er printere i Butik #3, jeg går så hen til personen, som ejer Butik #3, og konfrontere ham med det.
Han bliver så vildt sur over det, og hans ven Emil Xalat starter så en demote på mig. Jeg havde tydelige beviser på, at der lå en sag på personen, men det ville han ikke lytte på. Håber I vil tage dette seriøst, da jeg virkelig bare prøvede, at spille noget rp.
Beviser: 
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1898963436 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey gutter!
Jeg har lige talt med Emil Xalat, som siger, at det var en fra dit gang der lavede klagen. Det er også helt okay, men han siger, at det var sat op så han skulle tage billeder af hans printer som han indsatte i banken. Det vil sige, at ham eller dig har brudt regel 2.44.

Det med at han stod i vejen, siger han at det var fordi at han ikke viste Jørgen også stod i vejen og at du bare slog han uden at sige nåde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har noget mere at tilføje. En fra Big Brains, tror han hedder noget med Z, vælger at skrive raid, derefter kaster han en granat i det rum man skal indsætte printere. Og sjovt nok står Sprit Lone ude foran og er klar på at warrante for eksplosioner osv. Det er så pudsigt at du stod ude foran banken øjeblikket den sprang🙃

Det er tydeligt at Big Brains sidder og samarbejder som politi og tyv for at få os andre ned med nakken.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg stod ude foran døren, da jeg fik sagen før, at personen skrev raid. 
Jeg havde klare beviser for, at det var printere inde i basen, og behøvede slet ikke flere beviser for at warrante.

Jeg warrantede også KUN for printere.

Men som jeg skrev tidligere, så lad os bare lukke den her. 
Emil har “-reppet” mine kommentar, men har ikke givet sig selv tid til at svare. 
Det tolker jeg som om, at han ikke har yderligere at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.