Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern Regel 2.18


Dae

Recommended Posts

"2.18 Det er ikke tilladt at hævne sig på en betjenten der arrestere dig efter du kommer ud."

Reglen er til grin da den beskytter politiet alt for meget. Efter man har minet 150 stykker lort. Kan man IKKE med god fornuft træde ud af fængslet og bevæge sig hen til møgsvinet som har arresteret vedkommende, og nakke ham med god samvittighed. Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har implementeret denne regel. Synes den skal fjernes. Det virker som en DLC til NLR reglen.

Hvis man må slå folk ihjel som har svinet en til, må man satme også godt plaffe personen som har smidt en i fængsel. Det er skuda trodsalt mest nedern at være fængslet. Hvordan kan I ikke have tænkt længere....  

 

Link til kommentar

Fik en rigtig god snak med MRGreen. Han siger det samme, hvor jeg så tilføjer at det giver for meget beskyttelse til politiet. Ovenikøbet finder jeg så også ud af, at man ved at arrestere en Hitman vil kunne få at vide hvem der har placeret det HIT som han har modtaget. Politiet har alt for mange tjenester der gør de ikke skal bekymre sig, i forhold til de andre jobs. Man må sku justere mere på det. Det giver en kvalme.

Link til kommentar

Det ville simpelthen ikke give mening at fjerne reglen. Prøv at sætte dig i deres sko, Dae. Du har lige arresteret en, efter det fortsætter du din patrulje, og indleder flere andre RP situationer. Efter en 5-7 minutter, går du lige så fredeligt rundt, og BUM så bliver du snipet af en eller anden du arrested 5-7 minutter siden.

 

Og hvad så hvis der vare flere om din arrest? Skulle du så skyde alle de "møgsvin" som var involveret? Det giver bare ikke mening.

 

For at bruge dine egne ord: Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvordan du kan have syntes at det er en god ide. Hvordan kan du ikke have tænkt længere?

Link til kommentar

Så politiet skal bare skydes i ryggen et par minutter efter, at de har håndhævet loven?
Det vil jo medføre, at politiet ikke har andet at lave end at respawne og hente våben / armor i PD - eftersom at det ubetvivleligt er noget alle kriminelle vil benytte sig af.

 

Hvordan kan du ikke have tænkt længere?

Link til kommentar

Hmm, det virker som om du lige har været i case, fordi du gjorde dette. Måske vågner du op imorgen, og er frisk igen UDEN at være sur over den case i dag. Og ja @Ducky kan man virkelig have lyst til at skyde, men stadig...

 

Syntes dog ikke reglen skal fjernes. Du har lige gjort noget ulovligt, så skal du da ikke have ret til at skyde ham, der laver sit arbejde.

 

Hvis du ik vil i fængsel, så opfør dig ordentligt. 

Du kunne jo evt. bestille et hit?

Og nej, de har ikke alt for mange midler.

 

SKREVET PÅ MOBIL, KL LORT

Link til kommentar

Forstår godt i føler der bliver taget noget fra jer i denne kontekst, som betjent. Har sat mig i skoene på betjentene, synes personligt selv det gør det sjovere, at være politi når man ved man også kan blive jagtet af dem man har smidt bag tremmer. Jeg er åbenbart den eneste her som har spillet på ByBservers way back in the day. Selvfølgelig vil I ikke kunne relatere til det, da i jo har haft denne regel med jer siden tidernes morgen. Det fjerner dog hvad jeg vil kalde en hyggelig hævn. Og hvis Betjente så dør? Mister i våben? Nej i hapser bare et par nye fra lockers. Skal i mine før i kan hoppe ud i verdenen igen? Nej. Synes der bliver spillet et multi-ofre kort fra politibetjentene af herinde, som jeg tydeligt kan læse er det i spiller 😉

1 time siden, Critz skrev:

Hmm, det virker som om du lige har været i case, fordi du gjorde dette. Måske vågner du op imorgen, og er frisk igen UDEN at være sur over den case i dag. Og ja @Ducky kan man virkelig have lyst til at skyde, men stadig...

 

Syntes dog ikke reglen skal fjernes. Du har lige gjort noget ulovligt, så skal du da ikke have ret til at skyde ham, der laver sit arbejde.

 

Hvis du ik vil i fængsel, så opfør dig ordentligt. 

Du kunne jo evt. bestille et hit?

Og nej, de har ikke alt for mange midler.

 

SKREVET PÅ MOBIL, KL LORT


Du begrunder din holdning til reglens fjernelse, ved at skrive muligheden for at kunne slå betjenten som har arresteret dig ihjel, ikke skal være mulig, fordi jeg har begået en kriminel handling? Fordi han gør sit job? Ja og den må ikke suppleres med endnu en kriminel handling, når jeg er kriminel? Det var et meget uventet svar.

1 time siden, Houston skrev:

Så politiet skal bare skydes i ryggen et par minutter efter, at de har håndhævet loven?
Det vil jo medføre, at politiet ikke har andet at lave end at respawne og hente våben / armor i PD - eftersom at det ubetvivleligt er noget alle kriminelle vil benytte sig af.

 

Hvordan kan du ikke have tænkt længere?

ARGH... Ven.. Den skal du længere ud med. Stavox er ikke den eneste eksisterende DarkRP server med en stor playerbase. Dette eksemple du giver kan sagtens håndteres, vist på den internationale DarkRP scene. Det kræver bare et opmærksom Staff-team, som har tiden til at tage hånd om misforståelserne, skulle de opstå. Som de nu sjældent gør (Snakker af erfaring). Synes ikke vi skal se på mit forslag som værende urealistisk da der, på mange andre store DarkRP servere ikke findes sådanne en regel.

2 timer siden, Maxx0758 skrev:

Du må forvente svar, som er på samme måde som start postet.

 

Det her post virker jo overhovedet ikke seriøst med det sprogbrug du har. Hvis du vil have folk skal tage det seriøst, burde du ændre din attitude :)

Håber virkelig ikke du mener det seriøst. Hvilken Debat har nogensinde startet med formelt og godt sprog? Tror du jeg sidder og skriver som jeg gør, i starten til denne debat for at fremstå ordentlig? Nej.. Specielt ikke når jeg har i sinde at få en diskussion op at stå. Og gerne få flere ind i den. Og som du nu selv kan se. Virkede det ganske fint. (Rettelse) Finder så ud af du er Senior Admin? Havde forventet du af alle, ville være deltagende i denne debat. Troede man som Senior Admin (Mindst) havde forståelse for diskussionsemner, og ikke blev ramt personligt, derved tage afstand fra en debat, fordi man møder en opstillet aggressiv tone.

Link til kommentar

At skrive man skal forvente samme attitude som man starter en offentlig debat med virker bare som om man ikke kan tage kritik. @Maxx0758

Hør mig lige ud, før i ligesom flækker den der downvote som i er så glade for at give @Dae, som jeg kan forstå på det hele.

Personligt ville jeg mene, at i det man fremstår meget kritisk i sin debat, burde vel bare have den modsatte effekt end det i fremstiller? Ja jeg ved godt det kan være en hård tone og have på et offentligt forum, men i må da give ham ret i, at det er ALT for lidt tid man har og reagere i, hvis man skal stå i 5 år og hakke i de sten, som nu er blevet placeret inde i PD. Det tager hvad, 3 minutter, for at hugge de sten i smader, så du endelig kan komme ud i verdenen igen, derudover skal i også tage i betragtning, at det individ det så er gået udover, skal først og fremmest finde en gunshop, købe en gun og SÅ derefter ud og lede efter den betjent der har påtaget sig den arrest. Vi kan godt blive enige om allesammen her, at det sagtens kan tage 1-2 minutter alt efter om der er kø eller ej. Det ville så sige du har omkring de 30 sekunder til at finde betjenten og nakke ham, ellers er det dig som bryder NLR

Jamen hvad fanden mener du så vi kan gøre ved det?
Pisse glad fordi du spørger og skal skam nok komme med et svar:
Man kunne sætte sig ned som staff på et tidspunkt og tage tid på, hvor lang tid diverse ting tager og vurdere ud fra det, hvordan det ville være en rimelig mængde tid på, hvor man skal være på toppen og være lidt ekstra varesom. Hvis vi skal bruge mine antydninger som et eksempel, så kunne man ændre det fra 5 minutter til 8-9 minutter (Det er bare et eksempel, lad nu værre med at tage det som aktuelt) - Så spilleren også har en mulighed for, at kunne hævne sig.

(TILLÆGSSPØRGSMÅL) Jamen hvad fuck mener du KlunkeN? Hvilke årsager ville være gode nok???
DET SKAL JEG SIGE DIG! Lad os antyde du har en base som et godt eksempel, der er betjent der har vendt dig 180 grader og kneppet dig med det der skide arrest baton som alle os kriminelle nu hader aller aller mest. Han flækker alle dine goodies og du står med nul og nada, så syntes jeg godt, at det ville kunne være en valid grund til at du ville kunne flække den betjent. Prøv og reflekter det i virkeligheden. Hvis i som betjente braser ind i en rockerbande, konfiskere deres bikes, fjerner stortset ALLE værdier de possibly kan have, kyler dem derefter i fængsel, så tror jeg da også gerne med en 110% stensikkerhed, at den gruppe mennesker det er gået udover, MEGET gerne ville have muligheden for at kunne flække dig. 

Og hvad så angår en attitude..
Og som der derudover også bliver pointeret i den her tråd, må jeg altså også som erfaren indenfor staff, service mm. Så kan det virkelig ikke passe, at man som senior admin, præstere og have sådan en attitude i en debat, når man skulle forstille sig og være et forbillede for serveren som en helhed, SPECIELT når man er en senior admin. Hate me or not, men det er facts. Personligt selv har jeg over de 3500 timer i Garry's Mod hvor de 2800+ timer har været som staff indenfor en DarkRP (Ønsker du beviser, så tjek min Steam konti https://steamcommunity.com/profiles/76561198052769414/) server og har dermed en ekspertise indenfor administrering af staff, og aldrig i mit liv har jeg set noget så pinligt, hvad angår en "Moden" opførsel overfor en offentlig debat. Jer som admins, burde i stedet tage udgangspunktet samt mindsettet og sige til jer selv "Okay, vi har en dude, som har en udfordring med noget på serveren, lad os læse hvad der er galt og give en besked (SOM ER EN KONSTRUKTIV BESVARENDE)" med det forstås på den fløj, at i som administrators skal ikke forvente, at en utilfreds spiller kommer ind med kaffe og kage på en debat, hvis der er noget, som han er MEGET utilfreds med, som jeg så kan forstå på det her opslag. 

Jeg er her sådan set ikke for at bakke nogen op eller noget, kommer med mit input over hvad JEG personligt ville gøre og hvad jeg tænker ville realistisk set ville være mest retfærdig for begge parter af den her server (Altså betjente og kriminelle) 

Jamen hvis du er så god så god, hvorfor filan er du så ikke en admin?
Burde der være behov for det? Er Stavox ikke kendt som den største danske DarkRP server der har været i hele Gmod's historie? Jo.. Hvordan og hvorfor skulle der så være et behov for, at der kommer en ganske normal spiller ind og skal administrere og dermed give andre admins i, hvordan de skal opføre sig? Burde det ikke være logisk tanke, at man som Admin skal have det mindset om, at være et forbillede for serveren som en helhed og dermed præstere og være med til at give serveren en endnu bedre community, så folk er ENDNU gladere for at spille derinde? Som den største DarkRP server, må der altså også lægges det ansvar, at tingene skal foregå på et lidt højere professionelt niveau. I er forhelvede markedslederne indenfor den her gamemode, tag da hånd om det og tag det ansvar, som der er. @Hype her er et fantastisk eksempel. HAN ved hvordan man håndtere cases, HAN ved hvordan man får spillerne til at have en ordentlig tonegang i en case, HAN er et forbillede for serveren, med den service som han nu providere (Og nej, jeg fedter ikke for ham... Jeg startede idag, så kender basically no one herinde.) - Syntes bare det er synd og se hvordan manipulationen af den her prestige fremstår, med henblik på den attitude som du @Maxx0758 formår og tackle sådan en simpel debat som denne. Har personligt ikke set dig på serveren, så ved ikke hvordan du gør dit arbejde som admin selvfølgelig. Men forhelvede, kom nu lige ind i kampen og give personen der er utilfreds med noget et ordentligt samt modent svar i stedet for det der, yikes.. 

I har SÅ mange potentialer på den her server med alt det custom udstyr i har fået til givet, overvej lige hvordan jeres situation ville være, hvis ALLE admins var på et professionelt niveau. Overvej hvordan den ville stå, hvis i som staff team satte jer ned, testede tingene GRUNDIGT i gennem, før de kommer ind på serveren, derudover så overvej lige hvor meget mere vækst i ligesom ville kunne fårmode og få, hvis det hele det bare blev taget hånd om på et professionelt niveau. Så ville en simpel debat som det her heller ikke træde så langt ud i tågen, som den har formådet og blive

Jamen hvad mener du KlunkeN? Giv da et eksempel i stedet for alt det der
Hvis jeg personligt skal komme med et eksempel på hvordan JEG ville have taget hånd om en situation som denne:

Hej Dae, kan forstå du er meget utilfreds med en situation der er forgået på serveren efter en arrest, men vi har simpelthen valgt og implementere den regel pga det er noget som Stavox community har ønsket og dermed taget hånd om sagen på den måde. Hvis du føler, at du ville kunne gøre den specifikke regel endnu bedre, ville jeg meget gerne opfordre dig til at blive en del af vores Discord, så du kan holde øje med, hvornår der afholdes et community møde, hvor du så kan få dit input ind der. Om det så er at fjerne reglen fuldstændig, eller en justering på reglen er sådan set ligegyldigt, du skal have lov til at få indført et ord og få din mening med reglen tilgodeset for serveren som en helhed - Inde på Discorden ville der selvfølgelig blive annonceret for alle på serveren, hvornår der ville blive afholdt et community møde. Håber mit svar er nok, hvis ikke så stil gerne i tråden her, så kan jeg på bedst mulig måde prøve og give dig et svar

Discord: (Indsæt link her)

- Stavox staff team: KlunkeN

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis i som staff team skriver SÅDAN noget i stedet, har i gjort hvad i kunne og dermed præsteret den bedst mulig service som i kan providere. Hvis der så er et spørgsmål som i ikke kan svare på, så bed personen der er utilfreds om at kontakte et højere rangeret staff medlem, som forhåbenligt kan give ham det svar han ønsker.


Sorry for romanen, men håber lidt det hele giver mening

- This has been Klunkefar
Out

Link til kommentar

Fedt skrevet Klunken. Synes tonen godt kunne ændres. Men som jeg ser det, på de diverse svar. Virker folk ualmindeligt sure på mit forslag, til punktet af personlig krænkelse. Og kun @Polle har kunne fremstille et ordentligt argument, med god håndtering af aggressiviteten af teksten jeg leverede fra start af, til hvorfor det ville være en dårlig idé at fjerne reglen. Følelsernes vold står dog på spring for de andre. Jeg ønsker virkeligt for de som kun sidder og reagere på beskederne at de ville være mere fremtrædende i deres holdninger og skrive selv. Så for jer som er tabt i raseri fra mit forslag. Husk det er kun en debat. Det skal ikke gøres til mere. OG BYD IND! Vil gerne høre jeres begrundelse!

Link til kommentar
8 timer siden, Dae skrev:

"2.18 Det er ikke tilladt at hævne sig på en betjenten der arrestere dig efter du kommer ud."

Reglen er til grin da den beskytter politiet alt for meget. Efter man har minet 150 stykker lort. Kan man IKKE med god fornuft træde ud af fængslet og bevæge sig hen til møgsvinet som har arresteret vedkommende, og nakke ham med god samvittighed. Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har implementeret denne regel. Synes den skal fjernes. Det virker som en DLC til NLR reglen.

Hvis man må slå folk ihjel som har svinet en til, må man satme også godt plaffe personen som har smidt en i fængsel. Det er skuda trodsalt mest nedern at være fængslet. Hvordan kan I ikke have tænkt længere....  

 

1. Det er Ik det mest irriterende at sidde I fængsel

 

2. Reglen er der for at der ikke bli'r brudt nlr 

 

3. Irl ta'r man heller ik en kniv og stikker betjenten ned efter at få en bøde...

 

// Kenzooo

Link til kommentar

Kenzoo du virker meget generaliserende på dette punkt fordi du kan ikke bare sige noget på alles vegne her fordi.

1. Jeg tror de fleste vil undgå fængsel. fordi at du skal legit bare hugge i en sten.

2. Ja der er NLR men når du kommer i fængsel så burde NLR ikke være i brug fordi at du dør jo ikke ligefrem.

3. Nej de fleste vil ikke stikke en der giver en bøde men findes der ikke psykopater i verden.
 

52 minutter siden, Kenzooo skrev:

1. Det er Ik det mest irriterende at sidde I fængsel

 

2. Reglen er der for at der ikke bli'r brudt nlr 

 

3. Irl ta'r man heller ik en kniv og stikker betjenten ned efter at få en bøde...

 

// Kenzooo

 

Link til kommentar
7 timer siden, Dae skrev:

Jeg er åbenbart den eneste her som har spillet på ByBservers way back in the day.

Bare rolig makker, der er nogle og darkrp’er herinde.

 

Men du kan bare ikke drive paralleller til ByB, da det er 8 år siden de peakede og var et andet community. Reglerne var formet til mere fast paced rp og ikke så langt nede i gear som på Stavox. 

Link til kommentar
9 timer siden, Dae skrev:

ARGH... Ven.. Den skal du længere ud med. Stavox er ikke den eneste eksisterende DarkRP server med en stor playerbase. Dette eksemple du giver kan sagtens håndteres, vist på den internationale DarkRP scene. Det kræver bare et opmærksom Staff-team, som har tiden til at tage hånd om misforståelserne, skulle de opstå. Som de nu sjældent gør (Snakker af erfaring). Synes ikke vi skal se på mit forslag som værende urealistisk da der, på mange andre store DarkRP servere ikke findes sådanne en regel.

 

Så forstår du vist ikke, hvad det er jeg skriver. Jeg snakker hverken om misforståelser eller om indblanding fra staff-teamet. Hvis du gør det muligt for kriminelle at skyde den betjent der arrestede dem - lad os sige 5-10 minutter efter endt afsoning, så ville det være en mulighed alle kriminelle benyttede sig af. Det ville medføre, at en aktiv politibetjent er i fare stort set hele tiden. 


Det problematiske ved det, er så at den kriminelle kan skyde betjenten når som helst indenfor den givne tidsramme, og han ikke nødvendigvis behøver at stå lige foran ham. Hvis du sammenligner det med en betjent som udføre sit arbejde, lad os sige, at han for eksempel har stoppet en vanvidsbilist, så kan han se den konkrete potentielle trussel. Hvis betjenten bliver skudt under sådan et eksempel, vil det være resultatet af dårlig reaktionsevne eller at han var blevet overmandet af flere kriminelle fra bilen – og ikke at han blev skudt i ryggen af en uvedkommende.

 

Du sætter reelt et hit på de betjente, der rent faktisk laver deres arbejde.
Tro mig – alle der får muligheden for at slå andre spillere ihjel tager den. Sådan er det.

Link til kommentar
10 timer siden, Dae skrev:

Jeg er åbenbart den eneste her som har spillet på ByBservers way back in the day. Selvfølgelig vil I ikke kunne relatere til det, da i jo har haft denne regel med jer siden tidernes morgen.

Jeg sad som Trusted Admin på ByB for en del siden nu,  og du kan på ingen måde sammenligne de 2.  Det er 2 vidt forskellige servers og communities. Bare fordi noget virkede et sted, virker det ikke nødvendigvis her.

 

Den bliver ikke fjernet.

Link til kommentar
4 timer siden, Paki skrev:

Bare rolig makker, der er nogle og darkrp’er herinde.

 

Men du kan bare ikke drive paralleller til ByB, da det er 8 år siden de peakede og var et andet community. Reglerne var formet til mere fast paced rp og ikke så langt nede i gear som på Stavox. 

Det er netop derfor jeg sammenligner med ByB . Alle mine argumenter der ligger bag, til hvorfor jeg synes reglen ikke passer ind, stammer jo fra de diverse andre RP servers som har fået det til at virke. Havde jeg ingen succesfulde servers at holde det oppe mod, ville det jo ikke give mening. Forstår dog hvad du skriver. Nice du deltager (y)

2 timer siden, eksonic skrev:

Jeg sad som Trusted Admin på ByB for en del siden nu,  og du kan på ingen måde sammenligne de 2.  Det er 2 vidt forskellige servers og communities. Bare fordi noget virkede et sted, virker det ikke nødvendigvis her.

 

Den bliver ikke fjernet.

Ja, jeres communites er forskellige. Og du har helt sikkert ret i at noget sagtens kan lade sig gøre 1 sted, men nødvendigvis ikke lade sig gøre et andet. Det betyder ikke at min debat om selve reglen gøres mindre vigtigt, eller er mindre værd. Som sagt synes jeg man burde fjerne reglen, for at sætte mere gang i livet på serveren mellem de (Kriminelle og Politiet) 

Hvad hed du på ByB? Jeg var Senior med fokus på oplæring af nye. Det kunne være sjovt at se om vi overhovedet havde snakket før.

2 timer siden, Houston skrev:
 

Så forstår du vist ikke, hvad det er jeg skriver. Jeg snakker hverken om misforståelser eller om indblanding fra staff-teamet. Hvis du gør det muligt for kriminelle at skyde den betjent der arrestede dem - lad os sige 5-10 minutter efter endt afsoning, så ville det være en mulighed alle kriminelle benyttede sig af. Det ville medføre, at en aktiv politibetjent er i fare stort set hele tiden. 


Det problematiske ved det, er så at den kriminelle kan skyde betjenten når som helst indenfor den givne tidsramme, og han ikke nødvendigvis behøver at stå lige foran ham. Hvis du sammenligner det med en betjent som udføre sit arbejde, lad os sige, at han for eksempel har stoppet en vanvidsbilist, så kan han se den konkrete potentielle trussel. Hvis betjenten bliver skudt under sådan et eksempel, vil det være resultatet af dårlig reaktionsevne eller at han var blevet overmandet af flere kriminelle fra bilen – og ikke at han blev skudt i ryggen af en uvedkommende.

 

Du sætter reelt et hit på de betjente, der rent faktisk laver deres arbejde.
Tro mig – alle der får muligheden for at slå andre spillere ihjel tager den. Sådan er det.

Jeg forstod hvad du skrev til at starte med. Jeg tror du læste min besked forkert. Jeg har ikke sagt du snakker om misforståelser eller andre indblaninger af staff-teamet. Det mig som gør det.

Jeg forstår ikke dit eksempel du giver heri. Da det du egentlig skriver er (Alle kriminelle vil benytte sig af denne mulighed) og ja, det synes jeg jo er fair. Ligesom det er Politiets arbejde at arrestere og holder ordenen i byen, er det ligeledes kriminelles arbejde at fungere som kriminelle. Men det jeg kan læse mig til er at du synes det er uretfærdigt. Det gør jeg ikke, langt fra. Og sådan er det vel. Synes reglerne til fordel for det almene DarkRP Community har taget en voldsom 180'er i en - som jeg personligt synes - forkert retning hvor for meget bliver pakket ind. Hvis man ikke må være kriminel og ikke må begå kriminalitet, såsom at hævne sig hvilket til fordel, for hvad i gerne vil opnå på Stavox  er (Mere RP) vil jeg fortælle det er normalt at politibetjente får dødstrusler for dem de har sat bag tremmer, og at flere af dem bliver konfronteret. på den ene eller anden måde. Det giver mening. Politiet er bare mere udsatte. Thats it

Link til kommentar
8 minutter siden, Dae skrev:

Hvad hed du på ByB? Jeg var Senior med fokus på oplæring af nye. Det kunne være sjovt at se om vi overhovedet havde snakket før.


Kan ikke helt huske hvad jeg hed, men jeg mener jeg hed noget i stil med "Andreo" eller sådan noget. Jeg er IRL venner med Dead Hunter som var Super, hvis du husker ham.

 

Citat

Det er netop derfor jeg sammenligner med ByB . Alle mine argumenter der ligger bag, til hvorfor jeg synes reglen ikke passer ind, stammer jo fra de diverse andre RP servers som har fået det til at virke. Havde jeg ingen succesfulde servers at holde det oppe mod, ville det jo ikke give mening. Forstår dog hvad du skriver. Nice du deltager (y)

Ja, jeres communites er forskellige. Og du har helt sikkert ret i at noget sagtens kan lade sig gøre 1 sted, men nødvendigvis ikke lade sig gøre et andet. Det betyder ikke at min debat om selve reglen gøres mindre vigtigt, eller er mindre værd. Som sagt synes jeg man burde fjerne reglen, for at sætte mere gang i livet på serveren mellem de (Kriminelle og Politiet) 

Vores community består af en playerbase af primært mindreårige børn, som ikke ser det sjove i at skyde folk. Jeg kan forstå hvorfor det skulle være fair, at lave hævn mod den betjent som har arresteret dig. Men sådan kan det bare ikke køre rundt her. Jeg vil ikke sidde og lave et helt essay om hvorfor, så jeg lukker den bare nu her for de næste kommentarer, det kommer ikke til at ske.

Link til kommentar
1 minut siden, eksonic skrev:


Kan ikke helt huske hvad jeg hed, men jeg mener jeg hed noget i stil med "Andreo" eller sådan noget. Jeg er IRL venner med Dead Hunter som var Super, hvis du husker ham.

 

Vores community består af en playerbase af primært mindreårige børn, som ikke ser det sjove i at skyde folk. Jeg kan forstå hvorfor det skulle være fair, at lave hævn mod den betjent som har arresteret dig. Men sådan kan det bare ikke køre rundt her. Jeg vil ikke sidde og lave et helt essay om hvorfor, så jeg lukker den bare nu her for de næste kommentarer, det kommer ikke til at ske.

HAHA Ja Dead Hunter, kan godt huske ham! Fuck det grinern nok.

Okay. Jeg forstår. En gammel ørn som mig selv, er jo oppe i årene selv efterhånden. Troede det var en ældre aldersgruppe som spillede herinde. Hvis man ikke tager udgangspunkt i nogle af svarene.

Link til kommentar
1 minut siden, Dae skrev:

HAHA Ja Dead Hunter, kan godt huske ham! Fuck det grinern nok.

Okay. Jeg forstår. En gammel ørn som mig selv, er jo oppe i årene selv efterhånden. Troede det var en ældre aldersgruppe som spillede herinde. Hvis man ikke tager udgangspunkt i nogle af svarene.

Jeg forstår dig. De fleste herinde er ikke vant til et community såsom ByB eller andre ældre servers, der er bare sket ændringer til hvordan man opfatter RP.

Link til kommentar
15 minutter siden, ZlaskeDrengen skrev:

 

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

Du er pisse flabet selv?

Altså tror sku det er første gang jeg har fundet en der er dummere end mig.

Er jeg flabet for at henvise folk til at skrive deres meninger og deltage i denne debat? Ja okay. Giver mening (y)

 

15 minutter siden, Misser skrev:

Du lyder 1000gange mere flabet end jeg selv er, og det er svært at være!

Kan godt være jeg lyder flabet. Men realiteten er jeg henviser jer til at deltage i debatten. Har du ikke forstået det ven?

Link til kommentar

@Kenzooo du har tydeligvis ikke læst hele min besked igen, det kan jeg så tydeligt læse med den misforståelse du kommer med din kommentar, men fair nok. Ikke alle vælger og læse the 2nd line i det lange udfald jeg har pointeret :^))))
Det samme gælder dig @Misser

At folk deltager 50% inde i debatten viser sådan set også bare hvordan standarderne er anlagt 

Link til kommentar

Kan godt forstå din pointe, men det ville simpelthen være for nemt at abuse. Hvis du sidder og keder dig, kan du bare cop bait, komme i fængsel også skyde betjenten fordi du keder dig. Det ville skabe alt for mange cases, fordi betjente ville tro at man blev rdm'et. Og hvad skulle meningen være for det? Blive arresteret, komme ud for så at skyde den betjent der arresterede dig også blive arresteret igen for at skyde en betjent?

Link til kommentar

At fjerne regel 2.18 ville være nyttesløst, i denne her sammenhæng, for du er alligevel i fængsel i 3-5min, og ifølge regel 2.11 må du huske tingene i op til 5min. så du kan alligevel ikke nå at komme ud af fængsel skaffe en gun og finde den betjent der arresterede dig. 

 

Så alt i alt, om den er der eller ej, du kan ikke nå at hævne dig.

 

Man kan på ingen måder begynde at kalde politiets midler for "magtfulde". Hvis man tager den som værende irl, så havde du hellere ikke fordi at du havde været i fængsel gået hen og klasket betjenten ned bare pga. at han har arresteret dig og du har siddet i fængsel. Politiet er ikke beskyttet på nogle måder.

 

Hvis man kigger på det fra en anden synsvinkel, så har NLR intet at gøre med at du er blevet arresteret. (NLR = New Life Rules). Du påbegynder ikke et nyt liv ved at have siddet i 3-5min i fængsel og hakket sten eller kigget ud i luften.

 

Samt at der bliver sammenlignet, det at man bliver skudt hvis man sviner en person til, og du så også skal skydes pga. du har arresteret en! 

 

1. Når du sviner folk til skal du ikke forvente at der ikke kommer et eller andet tilbage, f.eks hvis du går hen til mig og bliver ved med at svine mig til, så er du ikke hellig og kan tillade dig at forvente et kærligt tilbage svar.

 

2. Når du arresterer folk er det typisk altid pga. at de har gjort noget forkert, så det er 100p din egen skyld at du er sendt i fængsel, så skal du ikke gå ud og hævne dig pga. at du har været så dum og begå en fejl der har forårsaget, at du er sendt i fængsel. Så ryger du i fængsel pga. At du har været en klovn, så har du i realiteten ikke ret til at gå ud og hævne dig, for det er der ingen grund til :)

 

@KlunkeN nu er det bare et spørgsmål?

Ville du tage dette post seriøst med den attitude der bliver brugt og det voldsomme sprogbrug. Hvis man ville have noget ændret på serveren hjælper det ikke at have den attitude og det voldsomme sprogbrug han nu har valgt at bruge. Som normal spiller skal du holde en god tone og have en venlig attitude hvis du ville opnå den bedst mulige service. Derfor hjælper det ikke at skrive at alle staffs skal være "professionelle". Når du har et voldsomt sprogbrug og det du har skrevet ser ud som noget der ikke skal tages seriøst så får du ikke en kærlig besked hvor der står at man kan få alt den service og hjælp man ønsker. Verden fungere bare ikke sådan. @Maxx0758 be'r ham i denne sammenhæng bare om at bruge et andet sprogbrug og ændre på attituden, det er der da ikke noget galt i? Man skal heller ikke forvente at alle staffs skal være på samme niveau, for det er heller ikke lige nemt. Tro mig jeg ved hbad de fleste staffs går igennem dagligt, og hvor hårdt det kan være til tider. Men alle staffs er ikke lige ens, og det kan man ikke tvinge dem til at være. Samt alt content der bliver lavet af @Dynn, @Emoyly, @Metro, osv. Bliver testet igennem og det hele. Før tingene bliver lagt ud bliver alt testet igennem. Jeg kan forsikre dig om at HOS og alle staffs forsøger at gøre stavox til et rart sted for alle. Alle content-creater's knokler nærmest daglig, og forsøger at fikse selv de mindste fejl.

 

Jeg skriver alt dette til dig @KlunkeN kun pga. at du tydeligtvis ikke ved en dyt om hvad de fleste staffs går igennem dagligt. Du regner med at alt bare lige er lige let, men sådan fungere det bare ikke.

 

@Dae du kan ikke udføre dit job hvis du konstant bliver jagtet af død og ødelæggelse hvis folk bare kan hævne sig på at du arrestere dem, det må du forstå. Men ja hvad ville du overhovedet få ud af at "hævne" dig på en betjent? Kan ikke selv se grunden til at hævne sig?

 

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.