Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern Regel 2.18


Dae

Recommended Posts

Jeg giver op på dig @Misser - Du er SÅ snævert seende, at det er til at brække sig over. At du virkelig ikke kan se det

Du tager udgangspunkt i 1 ting... 1 fucking ting, hvilket er SÅ tilgrin. Da Stavox er markedsleder, burde de da forhelvede også oppe ansvaret og præstere bedre end alle de andre nye danske DarkRP servers, an påtage sig det her ansvar.

"Samt alt content der bliver lavet af @Dynn, @Emoyly, @Metro, osv. Bliver testet igennem og det hele. Før tingene bliver lagt ud bliver alt testet igennem. Jeg kan forsikre dig om at HOS og alle staffs forsøger at gøre stavox til et rart sted for alle. Alle content-creater's knokler nærmest daglig, og forsøger at fikse selv de mindste fejl"
Det benægter jeg skam heller ikke knejt. Men læs forhelvede min besked. Jeg pointere det skal være GRUNDIGT, som i der skal tages tid på ALT. Ikke bare at det fungere forhelvede. Der skal tages tid på hvor lang tid det tager og komme ud kontra hvor lang tid det tager og finde en dealer diverse steder rundt omkring i byen, derudover tages følgende betragtninger:
- Er der kø, hvis ja. Hvor meget?
- Er der en skudzone?
- Er shoppen automatisk?
- Hvordan er shoppen bygget op som en helhed? Er den snæver og komme ind samt ud af
- Er der fri bane til man kan købe en gun, uden der kommer en faggot og standser dig for at tjekke om du har licens?


Jeg benægter skam ikke, at tingene bliver testet, @Misser..... Men jeg pointere bare, at jeg tror gerne med garanti, at det ikke er blevet testet så grundigt i gennem, så man som spiller ville kunne sikre sig og have den mulighed. DERUDOVER så skriver jeg også følgende i mit uddrag:

"Jeg er her sådan set ikke for at bakke nogen op eller noget, kommer med mit input over hvad JEG personligt ville gøre og hvad jeg tænker ville realistisk set ville være mest retfærdig for begge parter af den her server (Altså betjente og kriminelle"
Hvilket tydeligvis er et budskab som du af en mystisk åbenbaring ikke kan få ind i hovedet. 

Hate me or love me, men du spilder kun min tid med dine perspektiveringer du bruger. Yikes


 

Link til kommentar

Ser du, den måde du skriver på giver mig en opfattelse af at du på ingen måde ved hvordan det er at være staffs/ være ejer af/på danmarks største DarkRP server.

Jeg kommer med ord jeg mener kan aggumentere for at det du siger er bullshit, hvad forkert er der i det? Du mener at alt andet end dine ejne ord er forkert.

Prøv at se det fra andres synsvinkler i stedet for at komme op med hvad du selv synes. Ser du når man skriver at en regel skal fjernes så kom dog med en ordenlig

grund i stedet for "Reglen er til grin da den beskytter politiet alt for meget. Efter man har minet 150 stykker lort. Kan man IKKE med god fornuft træde ud af fængslet og bevæge sig hen til møgsvinet som har arresteret vedkommende, og nakke ham med god samvittighed. Kan slet ikke sætte mig ind i hvorfor man har implementeret denne regel. Synes den skal fjernes. Det virker som en DLC til NLR reglen." Ville man have noget ændret

skal ens attitude og ens sprogbrug også være i orden. Jeg spilder på ingen måde din tid, du kan svare eller lade være, jeg tvinger dig ikke til at læse min besked.

Det er jo ikke for sjov at stavox er det største community af alle danske DarkRP server. De har lagt massere tid i det content der er blevet lavet igennem tiden. Rom blev jo heller ikke bygget på en dag.

Så hvis du mener at server ejerne ikke laver nok eller ikke præstere nok ved at lave nogle flere ting osv. hvad så med selv at komme ind i kampen, du tror sikkert at det at lave en perfekt og lækker server,

bare er pisse let. Meeeen næ nej det tager tid. Selv den mindste fejl kan ændre på hvad der sker på serveren. Tror sku ikke selv at du ved en dyt om hvad det ville sige at lave server filer.

 

Hvis du stadig har den latterlige holdning at der ikke bliver lavet en skid eller ændret på noget så gå dog ind på dash også videre til <seneste ændringer> så finder du ud af hvor tit der bliver ændret på noget, 

og hvad der bliver ændret på! 😉

 

https://stavox.dk/dash/changes

 

Samt hvis det skulle være realistisk, ville du ikke kunne skaffe et våben på 0,5 og slet ikke en MSR eller en ACR osv.

Skulle man gøre det realistisk ville politiet have endu flere fordele. så hvad er problemet med denne regel 2.18?

 

//Misser

 

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.