Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på metro


Deagle Mester

Recommended Posts

Dit ingame navn: deagle mester

Staff ingame navn: Metro

Dit SteamId: STEAM_0:1:158268564

Staff SteanId: STEAM_0:1:16340881

Forklar situationen: det er fordi jeg blev arrested og sår synger jeg og 1 betjent hørte det og kaldte case på det og metro banned mig for at "Trusler mod politiet som borgmester" som ikke er sandt

Beviser: tror ikke jeg har beviser

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej deagle mester

 

Jeg var en del af politi styrken, og du agerede flere gange MEGET upassende som borgmester. Du blev givet flere chancer for at rette din opførsel.

 

Der er tale om trusler, spam af radio, højtråben på radioen hvor du siger betjentene skal "holde jeres kæft" fordi at de bliver ved med at fortælle hvor de har brug for hjælp (aka. bruger radioen til det man skal).

 

Sidste strå er så efter at du (sikkert ikke første gang) bliver arresteret, og så spammer voldsomt på radioen igen, og nægter at gå af den.

 

Knus og kram

Metro (som forresten ikke er staff)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Daniel2019 skrev:

hvorfor er dit navn i scoreboarded Blå og hvordan kan du sår banne mig??????

 

Han har staff rank ingame, men han er ikke ansat til at tage cases, og være normal staff.

Metro har ikke gjort noget galt, hvis det han beskriver er sandt.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Han har staff rank ingame, men han er ikke ansat til at tage cases, og være normal staff.

Metro har ikke gjort noget galt, hvis det han beskriver er sandt.

 

Jeg har ingen beviser. Men det er måske lige vigtigt at påpege der her er tale om et jobban, og ikke et rigtigt ban.

 

Der er til gengæld 10 andre mennesker der har været betjente i samme periode der nok ville sige det samme som mig.

 

Hvis jeg håndterer en case eller selv straffer folk, så er det fordi der virkelig er noget galt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.