Hop til indhold
Stavox

[Solved] Misforståelse af Regel 3.26


Matti 🐐

Recommended Posts

Hej Stavox spillere

Jeg har nu hørt lidt forskellige meninger omkring dette emne, så lad os lige få det på det rene. 

Vi snakker om regel 3.26.

Ingen had til de admins, som har fortalt mig diverse ting. Alt kærlighed til de staff, som gider at bruge deres tid på os Stavox spillere.

 

Jeg vil selv mene, at det her er lovligt.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1895322585 ico_external_link.gif

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1895322585 ico_external_link.gif

 

 

Det her vil jeg så mene er ulovligt.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1895322402 ico_external_link.gif

Hvad tænker de forskellige staffs, og hvordan skal reglen forstås?

Vh 

Sprit

Link til kommentar

.. Til de dovne

Regel 3.26

Broer hen til din baseindgang og broer i basen må ikke have fadingdoor/smartdoor på sig. De skal altid være tilgængelige. De skal minimum have en bredde på hvad der svarer til en plate1x1, og man må ikke kunne miste liv ved at falde ned (eller på anden vis blive fanget / blive ført væk).

 

Link til kommentar

Regl lyder på "Broer hen til din baseindgang og broer i basen må ikke have fadingdoor/smartdoor på sig. De skal altid være tilgængelige. De skal minimum have en bredde på hvad der svarer til en plate1x1, og man må ikke kunne miste liv ved at falde ned (eller på anden vis blive fanget / blive ført væk)."

 

Den første billede/link vil jeg mene er fint fordi broen/opgangen jo er svarende til en 1x1 plade.

Det sidste billede/link er jo ikke ok når broen ikke opfylder 1x1 kravet?

 

Link til kommentar

Hej @sprit lone

 

Mit svar/holdning til dit spørgsmål omkring regl. 3.26. 👻

 

Dette er mit bud på svaret. God aften.

//Else 

Link til kommentar
42 minutter siden, Else skrev:

Hej @sprit lone

 

Mit svar/holdning til dit spørgsmål omkring regl. 3.26. 👻

 

Dette er mit bud på svaret. God aften.

//Else 

HEJ ELSE 😄

 

Link til kommentar

Kan vi så ikke få ændret lidt i reglerne, så der er mindre tvivl?

 

evt: Alle opgange hen til din base må ikke have fadingdoor/smartdoor på sig. De skal altid være tilgængelige. De skal minimum have en bredde på hvad der svarer til en plate1x1, og man må ikke kunne miste liv ved at falde ned (eller på anden vis blive fanget / blive ført væk

Link til kommentar
2 timer siden, I Eath You <3 skrev:

Det da ikke nødvendigt at skrive den om. Reglen er perfekt formuleret. 

 

Alle dine billeder er en ulovlig indgang. Han kan enten miste liv eller blive ført væk. Sæt en plade op, så man ikke falder ned. 

Den første er min indgang, og jeg faldt også over den regel, som du nævner, da jeg skulle lede efter den anden regel.
Jeg synes hellere ikke selv, at reglen er forkert formuleret, men forskellige staffs har forskellige meninger, og det er den del, at jeg synes vi skal have lavet om på. Derfor er det nok også den bedste idé, at @eksonic omformulerer reglen, når han kommer hjem.

@eksonic Tusinde tak, det vil hjælpe på det hele.

Tænker at denne post er lukket nu.

Tak for alle inputs, så vi fik det mysterie opklaret.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.