Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests - Spider Pig


Lil Nas

Recommended Posts

Dit in-game navn: Lil Nas
Vedkommendes in-game navn: Spider Pig

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:105796665

 

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:82044587

 

Tidspunkt for hændelse: Kl 23:36

 

Hvad regler er blevet brudt: 1.16

 

Hvad skete der?: De kaster rundt med en Bmw m4 og gøre så jeg bliver CDM´et og der var igen staff online så jeg kunne ik calle staff

 

Beviser: https://medal.tv/clips/8841151/d1337XARuEM5
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Bruh.

Det var ikke engang Spider Pig der dræbte dig, det var mig.

Jeg beklager at bilen ramte dig, det var slet ikke min mening, men klokken er 1 om natten (næsten) og du følger efter os og går ind foran.

Der var ingen på der lavede RP, ikke engang dig selv.

Hvorfor skulle du have brug for at kalde staff? Spider Pig reviver dig også igen lige efter, og hvis du havde sagt du mistede noget skulle jeg skam nok give dig refund.

(Er også ret sikker på han sagde undskyld)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Bruh.

Det var ikke engang Spider Pig der dræbte dig, det var mig.

Jeg beklager at bilen ramte dig, det var slet ikke min mening, men klokken er 1 om natten (næsten) og du følger efter os og går ind foran.

Der var ingen på der lavede RP, ikke engang dig selv.

Hvorfor skulle du have brug for at kalde staff? Spider Pig reviver dig også igen lige efter, og hvis du havde sagt du mistede noget skulle jeg skam nok give dig refund.

Kunne ikke ha sagt det bedre selv

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror der var 8 inde, hvis ikke mindre.

De eneste som jeg husker var inde var Mig, Mike Hansen, Mikkelzj, Spider Pig og så Lil Nas. Mig, Mikkel og Spider trollede bare lidt rundt og havde det sjovt i 30 min til 1 times tid. (Imens Mike laggede med meget høj ping nede i Danske Bank bankboks)

Der blev på intet tidspunkt bedt om at stoppe og den eneste ande så vi forstyrrede var så Lil Nas.

 

Dog kan det godt være der var 2 andre inde end de nævne, men de stod afk eller et eller andet sted langt fra hvor vi var

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Maxx0758 skrev:

Mic, du skrev før at Lil nas heller ikke selv lavede RP, hvad lavede han så? Lil Nas må også gerne svare.

Som jeg tror jeg også nævnte før, var han lige kommet ind (altså som i lige)

Han er kommet ind går fra spawn af imens han allerede der recorder, hvor han så vælger at forfølge os, og så dør han imens mig og Spider prøvede at dræbe hinanden.

Du kan også se på videoen, er han Borger og kan derfor hverken bære våben, desuden leavede han også lige efter han fik optagelsen vist ovenover.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Lil Nas skrev:

Hvordan kunne jeg når mit headset var igang med at oplade? 

Nu har du jo ikke skrevet nogle steder at dit headset var ved at oplade, så hvor skulle jeg vide det fra?

Du har vel en tekst chat så du kunne skrive til dem i stedet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom der ikke har været så mange spillere (Du har ikke benægtet det), inde og alle ikke lavede RP, synes jeg det er fint nok. Eftersom du lige var joinet serveren, ikke skriver og spørger om de vil stoppe, vil jeg mene du lidt selv er uden om at opleve failrp. Bare fordi dit headset ikke er brugbart, så mister du altså ikke alle former for kommunikation ingame.

 

Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til mig i en PM her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.