Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Ansøning unban :D -Byggemandmegabob


bRiaN

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:58128797

Hvorfor skal du unbannes: jeg skal unbannes fordi at jeg var rigtig dum og gøre en masse ting som jeg godt vidste at man ikke måtte men var dum og gjorde det alligevel jeg synes at jeg har lært min straf og jeg ville rigtig gerne have unban igen fordi en masse af mine venner spiller her inde og jeg æver mig sådan over at jeg var så dum at gøre det fordi jeg har lavet en masse seriøst rp og synes faktisk at stavox var den bedste server fordi at der var altid seriøst rp herinde og det var derfor at jeg elskede serveren og jeg kan godt forstå mit permban og jeg ville gerne love at jeg vil aldrig gøre det mere 😄 forsat godag 😄 Ps ville gerne sige undskyld til stavox for min dårlige opførsel ;(

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej bRiaN, da Kasper er på ferie og jeg var med I denne sag, tager jeg over da Kasper ikke har mulighed for at svare.

 

Det første du gør når Kasper kommer over til dig er at smide en prop i hovedet på ham, hvorefter jeg så tager dig op på et tag for at snakke med dig.

Du gider ikke rigtigt høre på noget Kasper eller jeg har at sige, og du vælger istedet at spille musik via din mic, hvilket jeg ser som en tegn på at du var ligeglad med at du ville få et ban.

 

Du har nu været banned i 7 dage og ifølge mig er det for kort tid du har været banned.

Du var meget useriøs i casen og virkede ikke rigtigt til at du gerne ville fortsætte med at spille på serveren, så jeg tænker ikke du skal tilbage lige foreløbigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.