Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


lil--g

Recommended Posts

Hej John.

 

Jeg kommer i en case, hvor du skulle have haft skudt en spiller fordi hans skin havde en taske på. Du påstod at det var en bombe og derfor mente du at du var berettiget til at skyde ham. Jeg fortalte dig, at det er ikke var i orden men det mente du at der intet var galt med. Totalt impulsivt midt i casen skød du personen som havde kaldt med en tazer. Du spurgte så hvor længe du vil få ban for at skyde staff i case og inden jeg nåede at give dig et svar begyndte du at skyde på mig. Efter som jeg var staff on duty kunne du ikke dræbe mig. I stedet forsøger du at skyde på tilfældige folk rundt omkring i nærheden.

 

Jeg fortæller dig, at du vil få ban og det var du meget ligeglad med. Du fortæller nemlig, at du havde fået godkendt alle dine unban requests før og derfor var du ikke bange for at jeg gav dig lang tid ban.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

men så spørg jeg så lige hvor de 4 gange drm kommer fra plus så lytter du tydeligvis ikke til folk når du har case fordi jeg sagde nemlig at jeg havde bedt ham om at stoppe sammen med min ven men det gjorde han ikke og han havde selv sagt ja jeg har en bombb væk efter at havde sagt han havde en bombe e også skyder jeg ham og i real life ville han også blive skudt på stedet hvis han løbet væk efter at havde sagt han havde en bombe også derfor blev jeg sur over at du ikke lyttede og prøvede at få din opmærksomhed ved at skyde på dig men det hjalp jo ikke også vil jeg gerne indrømme at jeg skød ham den anden og det kan jeg godt se at det var en fejl 

 

plus så vil jeg gerne se de regler du har fordi der står ikke i reglerne at man ikke må skyde i admin case 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

Jeg har heldigvis fundet en video af hele casen, desværre optager den ikke min stemme da jeg først har fået det fikset efter casen her men det er heller ikke så relevant for sagen. 🙂

 

Først dræber du personen med en taske på, så bringer jeg ham hen og du dræber ham igen. Da jeg regnede med du var færdig med at skyde folk bragte jeg ham for at færdiggøre casen og så dræbte ham igen. Her gik det virkelig op for mig at du kun spillede herinde for at troll. Du fortalte ingenting om, at personen selv havde henvendt sig til jer og sagt han havde en bombe, hvis det så var sket er det stadig ikke i orden at dræbe ham. 

- Jeg tæller også dit forsøgt drab på mig med for hvis jeg ikke var staff on duty var jeg også død

 

Det her med at skyde admin i case, går ind under regel 1.3 og 1.4


Du har absolut min fulde opmærksomhed i hele casen som man også kan se i videoen hvor du skyder mig;

Se videoen her

Link til kommentar
Del på andre sites

ja okau jeg skyder en 2 gange men nu er det jo rp og hvis du var i en real life situration ville du så ikke skyde manden med bomben?

 

jo det ville du nemlig og at man ikke kan høre dig hjælper jo kun dig i sagen om din opmærksomhed

 

og 1.4 der står der stadig ikke at man ikke må skyde i admin case der står bare ingen rdm plus du kan ikke tælle med at hvis du havde været død fordi det er stadig kun 2x rdm fordi lige meget hvad så ville du skyde ham i rp hvis han havde en bombe og da du spørg mig om jeg vil have jail eller job ban så siger jeg at jeg jail og der efter inden jeg skyder ham den anden så snakker du om ban og hvor kom det lige fra gik fra jail til ban uden grund?? så helt ærligt så er vi lige gode om den her case her som jeg ser på det har også ham som jeg spillede med han ville også havde skudt ham hvis man kigger på rp men det gør man åbenbart ikke eller hvad? at en mand kommer ind på pd med en taske og vi spørg ham om der er en bombe i at han så vælger at løbe siger jo lidt om hvad der er i tasken så jeg vælger at skyde ham som man også ville gøre i real life men det kigger du jo åbenbart ikke på så det kan jo ikke være så vigtig at man tager rp seriøst så jeg synes selv at jeg fortjener en chance mere efter som jeg også selv ved at jeg har fucket op og lavet fejl men husk nu lige det er menneskeligt at fejle 

 

 

ps husk lige at gør sådan at man skal bruge yt link for at se videoen så ikke alle kan se den;)

 

og det er ikke hele casen du har med;)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.