Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban ansøgning - ZupDK // Kirsten


KgamerDK

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:39215499
 

Hvorfor skal du unbannes:
Hej jeg anøger om unban da jeg ikke er helt ening i om hvor vidt mit ban skal være et permban, Jeg husker at jeg spillede på serveren og lavede en del godt rp jeg fik så kørt en ned som hoppede ud foran min bil efter at have gjort det sagde jeg unskylde til personen jeg kørte ned men han sagde at han ville kalde admin, men jeg kørte bare vidre. Kort tid efter tog en admin fat i mig og ville tag mig op i en case jeg var lige midt i noget rp så jeg sagde kan det lige vente 2 minuter det sagde han nej til så han tog mig med så fik jeg sagt jeg føler mig lidt som en jøde når du sådan tager mig væk fra de andre spiller og ikke lader mig rp færdigt efter dette fik jeg så også sagt at han så minede mig lidt om en nazist på den måde at han behandlede mig som en jøde mente jeg, det er måske lidt forkert så det beklager jeg, men perm er lidt over stregen har allerede ventet en del tid. Der ud over er der også blevet skrevet at jeg fik ban for at kalde stavox for nazivox men det har jeg ikke på noget tidspunkt kaldt serveren så det giver slet ingen mening.

Tak for læse tiden håber at høre fra jer snarest

hvis i ikke kan læse hvad jeg skiver eller ikke forstår hvad jeg har skrevet skal i være velkommend til at tag fat i mig på ts hvor jeg kan forklare hvad jeg har skrevet. hvor jeg heder zupdk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Kalder Staff for 'Klam nazist' + kalder serveren Nizivox + flabet i case + LTAP

Navn: perker Ahmed

AdminID: STEAM_0:0:53095825 - A YEET [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 28-09-19 21:43


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. 

Ud fra hvad du skriver har du kørt en ned, hvor efter jeg tager en snak med dig hvor du begynder at blive flabet.

Så tager jeg dig op på et tag for lige at tage en snak med dig om hvordan dit sprog skal være på serveren, da du allerede fået af vide 1 gang at du skulle til at snakke ordenligt i en anden case.

Du bliver så mere og mere flabet i casen hvor du til sidst siger noget med at du er bare en jøde der skal høre efter hvad jeg som nazist siger.

Det med at du kalder serveren nazivox siger du efter at du mener at jeg er en klam nazist og du bare er en jøde der SKAL gøre som jeg siger.

I mens jeg er i gang med at give dig ban vælger du også at leave som bliver lagt oven i straffen.

 

Vil gerne undskylde for ikke at kunne huske episoden 100%

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.