Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Kian's Bror

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:72937427

Hvorfor skal du unbannes: Hej jeg vil gerne søge om at få unban request da jeg fik ban i starten af 2019 mener jeg måske marts, jeg havde haft en virkelig dårlig dag lige fra starten af og så da jeg blev rda'et så tændte jeg desværre af og lod det gå ud over en anden person som ikke havde fortjent det, jeg ved godt at det var forkert og jeg vil gerne undskylde til ham hvis jeg kunne og nu hvor det er så længe siden og jeg har ændret mig siden og jeg er startet på en ny skole hvor jeg har det meget bedre og er i godt humør største delen af tiden så jeg er begyndt at savne at spille på stavox da jeg har haft det mega sjovt derinde.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: truer folk p à ¥ livet og Sviner folks familie til fordi at du bliver arrestet. + Ltap

Navn: Torsten Bo

AdminID: STEAM_0:0:99324621 - PhanZic [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 02-05-19 18:23


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter jeg er kommet ind på min nye skole har jeg fået meget bedre humør og har lært at kontrollere min vrede og hvis jeg så har en dårlig dag igen så føler jeg at jeg har lært at istedet for at lade vreden komme ud på andre så istedet bare at lade det ligge eller lige forlade serveren bare lige for at slappe lidt af og komme ind på en frisk når jeg er nede på jorden igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.