Hop til indhold
Stavox

[Solved] En lille omgang forslag


Aske

Recommended Posts

Meth:

- Lyden når en maskine skal bruge noget kan godt blive skiftet da den har samme som en keypad cracker (hvis en betjent kommer for tæt på vil han tro at de keypadcracker)

- Fryserne til pladerne er ikke ret glade for at stå tæt det er ret bugged. Pladerne skifter frysere, bliver ikke vist og vil ikke ind i fryseren

- Fix så man ikke taber sine meth ting fra gravity Gun hvert 5 skridt 

- Måske tilføje en sækkevogn(link i bunden) til at kunne flytte flere plastikkasser af gangen så man ikke skal gå langt flere gange (eller allow dem i theifbag)

- Hvis knappen til overtagelse starter ikke meth cool-down når der klikkes uden handling

- Filtre kan samles op i inventory efter de er blevet spawned

- En funktion til at se hvornår en plastik kasse despawner

 

Politiet: 

- Count af antal betjente i app'en under politistyrken (et tal i hjørnet eller noget)

- Radio aktiverer/deaktiverer ikke når du skriver et ord med 'P' i din tablet

- Borgmester bliver vist under love i borger- , politiappen 

- Fix model på flashbang - https://i.imgur.com/N3BWrIR.png

 

Tuningplader: 

- GMC lastbilen skifter ikke til VCMOD skinned efter ændring af skin eller farve (Hvis det er muligt)

 

Våben: 

- Efter brug af medishot tager den gravity gun frem og ikke et våben

 

Random:

- fix det her: "C_PhysPropClientside::Initialize: PhysModelParseSolid failed for entity -1." (Kommer ofte frem når man er k nærheden af meth entitys)

 

Gang:

- mulighed for at se ens ejet gang selvom man ikke er synlig på leaderboarded (både placering og XP)

 

 

Link til tidligere forslag om sækkevogn

Tænker den skal kunne have 3-4 kasser på og kunne købes på silkroad 

 

Men ingen kritik til meth systemet synes det er fedt

 

 

Skrevet fra mobil så stavefejl kan forekomme

Link til kommentar
Del på andre sites

Lavede meth den anden dag. Jeg havde ingen problemer overhovedet med at tabe tingene fra gravity gun, jeg spillede på Rock.

 

GMC lastbilen, der er det vidst bare det at køre ind på tuningpladen, så har du VCMOD skin. Mener også der er noget andet ved bilen som bliver ændret, og kræver at man respawner den.

 

Ellers gode forslag 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Maxx0758 skrev:

Lavede meth den anden dag. Jeg havde ingen problemer overhovedet med at tabe tingene fra gravity gun,

Jeg havde dette problem i går på evo, det var dog med printere de faldt til jorden hvert 5 sekund også

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Maxx0758 skrev:

Lavede meth den anden dag. Jeg havde ingen problemer overhovedet med at tabe tingene fra gravity gun, jeg spillede på Rock.

Ja jeg lavede det i gården på evocity og der er ret langt melle de forskellige ting så man taber tingene

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.