Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bounty Hunter - Big Mag 2


Magnus.

Recommended Posts

Det kunne være fedt hvis der kom Et job: Bounty Hunter på serveren.

Så der kom en bounty på en person og så skal bounty huntern ud at dræbe personen. 

Eller hvis man kunne sætte bountys på folk. Så kan bounty hunters se en skærm eller noget hvor der står et navn der har bounty.

 

 

- Big Mag 2

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Big_Mag_2 skrev:

Det kunne være fedt hvis der kom Et job: Bounty Hunter på serveren.

Så der kom en bounty på en person og så skal bounty huntern ud at dræbe personen. 

Eller hvis man kunne sætte bountys på folk. Så kan bounty hunters se en skærm eller noget hvor der står et navn der har bounty.

 

 

- Big Mag 2

Dit forslag er at adde en lejemorder v2. Det er vel meget nemt at lave, de skal bare kopiere jobbet lejemorder og give det et andet navn, dog tror jeg ikke det bliver godtaget, fordi vi allerede har en.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din idè lyder helt fantastisk. Problemet er bare, at stavox er noget unikt, noget der ikke er på så mange andre servere... (self ik car dealeren osv.)

Men "Bounty Hunter" jobbet er allerede på mange engelske servere, og det fungere lidt ligesom lejemorder jobbet. Så hvis du skal spille med "Bounty Hunter". Så vil jeg anbefale at du gør det på en engelsk server ❤️

 

 

// Kenzo ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit forlag lyder meget som lejemorder.

Hvis man kunne ændre dit forslag lidt, til fx. en bountylist, som alle har mulighed for at vælge mål udfra, og det ville koste at tilføj et, tror jeg det ville være mere originalt. Dvs. at man ikke skal være lejemorder, men blot et kriminelt job. 

 

Man kunne også gøre det til en politi-ting i stedet hvor der bliver givet penge direkte til en betjent, hvis de fx. arrester

en person med en bounty, der kun kan blive sat på spillere af rigspolitiet, og kun claimet af politifolk.

 

Jeg er ikke fan af ideen uanset hvad, men det kunne fx. tweakes til det jeg har lige har beskrevet, skulle det addes.

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, zWuiK skrev:

Dit forlag lyder meget som lejemorder.

Hvis man kunne ændre dit forslag lidt, til fx. en bountylist, som alle har mulighed for at vælge mål udfra, og det ville koste at tilføj et, tror jeg det ville være mere originalt. Dvs. at man ikke skal være lejemorder, men blot et kriminelt job. 

 

Man kunne også gøre det til en politi-ting i stedet hvor der bliver givet penge direkte til en betjent, hvis de fx. arrester

en person med en bounty, der kun kan blive sat på spillere af rigspolitiet, og kun claimet af politifolk.

 

Jeg er ikke fan af ideen uanset hvad, men det kunne fx. tweakes til det jeg har lige har beskrevet, skulle det addes.

Det med politi, ville være lidt korrupt, hvis de skulle arreste for penge haha 😉

Men ja, det bliver nok lidt for kompliceret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit forslag minder rigtigt meget om jobbet lejemorder på rigtigt mange forskellig punkter. Ved ikke lige helt hvad du mener med at sætte en bounty på en anden spiller skulle gøre godt, det er jo det samme du gør som spiller, og så kommer der en lejemorder og klare jobbet.
 

1 time siden, zWuiK skrev:

Hvis man kunne ændre dit forslag lidt, til fx. en bountylist, som alle har mulighed for at vælge mål udfra, og det ville koste at tilføj et, tror jeg det ville være mere originalt. Dvs. at man ikke skal være lejemorder, men blot et kriminelt job.

Du mangler noget mere før den her idé kan blive “god”. Det kunne være at hvis der blev sat en Bounty på en skulle der gå 15 min før det kan ske igen. Måske også hvor meget du mindst kan sætte på så du ikke får en Bounty på 1.000kr.

Det kan hurtigt blive misbrugt og blive gjort som dårlig undskyldning for bare at skyde andre.

 

kom gerne med feedback

 

skrevet fra mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.