Hop til indhold
Stavox

[Solved] Jailet


Jbsmurf

Recommended Posts

Mit ig navn: Jbsmurf

Staff ig navn: P3anut

Mit steam id: STEAM_0:1:119010885

Staff steam id: STEAM_0:0:114885897

 

Jeg spillede som gangster på evocity. Jeg fik et job på min tablet (forklarer lige kort hvad det er, da der var en admin på serveren der tydeligvis ikke forstod hvad det var han var admin på. jobbet indebærer at man skal dræbe en person og så får man 7.500 kr. når man har gjort det.) Jeg skulle dræbe en person ved navn P3anut. let nok, jeg fandt ham og begyndte at skyde. han havde godmode på, så jeg kunne ikke dræbe ham, og jeg bliver derefter jailet. Jeg prøvede at forklare ham at jag havde et ganster-hit på ham, men han sagde at der ikke var noget der hed det, og fløj væk. Jeg kunne meget godt bruge at vide hvorfor det er fair.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jbsmurf

Min oplevelse: Jeg kører lidt rundt i min bil, da jeg ser en case. Jeg tager casen og bliver teleporteret hen til en, som klager over noget. Jeg vil selv mene at jeg tydeligt flyver over hovedet på ham mens jeg tager casen.
Da han har forklaret mig hvad der er sket ser jeg efter i mine logs, da jeg ligepludselig bliver skudt fra den ene side. Jeg vender mig og ser dig stå og prøve at skyde mig. Da jeg spørger hvorfor du står og skyder siger du "jeg har et gangster-hit" mens det lød lidt som om du grinte.
Jailede dig fordi du tydeligt kan se jeg var i case, men prøver alligevel at skyde mig, og fordi det lød på dig som om du ikke vidste helt hvad du lavede. Da jeg snakkede med dig
sagde du, at du  havde fået et "gangster hit" hvilket der ikke er noget der hedder, så jeg tænkte at du bare ville prøve at dræbe mig for sjov.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Peanut skrev:

Hej Jbsmurf

Min oplevelse: Jeg kører lidt rundt i min bil, da jeg ser en case. Jeg tager casen og bliver teleporteret hen til en, som klager over noget. Jeg vil selv mene at jeg tydeligt flyver over hovedet på ham mens jeg tager casen.
Da han har forklaret mig hvad der er sket ser jeg efter i mine logs, da jeg ligepludselig bliver skudt fra den ene side. Jeg vender mig og ser dig stå og prøve at skyde mig. Da jeg spørger hvorfor du står og skyder siger du "jeg har et gangster-hit" mens det lød lidt som om du grinte.
Jailede dig fordi du tydeligt kan se jeg var i case, men prøver alligevel at skyde mig, og fordi det lød på dig som om du ikke vidste helt hvad du lavede. Da jeg snakkede med dig
sagde du, at du  havde fået et "gangster hit" hvilket der ikke er noget der hedder, så jeg tænkte at du bare ville prøve at dræbe mig for sjov.

Det er selvfølgelig fair nok, men jeg kunne godt have brugt at der blev stillet lidt flere spørgsmål, og at jeg ikke bliver jailet med det samme, men at vi taler om det, så vi ikke behøver at skrive her.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jbsmurf skrev:

Det er selvfølgelig fair nok, men jeg kunne godt have brugt at der blev stillet lidt flere spørgsmål, og at jeg ikke bliver jailet med det samme, men at vi taler om det, så vi ikke behøver at skrive her.

Jeg er ked af du føler, du ikke fik nok information, eller jeg ikke havde formuleret mig godt nok ingame. Det er selvfølgelig min fejl, for som staff skal man også være sikker på at spilleren  har forstået hvad der er gået galt.
Hvis du en anden gang måske bare PM'er ingame, hvis du er i tvivl, skal jeg (eller andre staffs) nok komme og forklare igen hurtigst muligt. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Peanut også har skrevet, kunne du have skrevet til Peanut privat efterfølgende eller kaldet på staff, for at få en grund til dit jail.

Peanut burde have fortalt dig, hvorfor du blev jailed, men det virker til at være en misforståelse, hvor Peanut troede at du enlig bare skød ham for sjov, og du derfor godt vidste, hvorfor du blev jailed.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.