Hop til indhold
Stavox

[Solved] en form for klage på merlin


twitch.tv/Unicornlevel

Recommended Posts

Følg venligst denne skabelon

Dit ingame navn:unicornlevel
Staff ingame navn:Merlin 
Dit SteamID:STEAM_0:0:30344666
Staff SteamID:STEAM_0:1:59856354
Forklar situationen:altså man må jo ikke løbe på vejen irl så det giver jo god nok mening at han får en lille bøde (2,1 siger tydeligt man ikke skal gøre noget ude af rp)
Bevis:https://www.youtube.com/watch?v=FaSMbVpSS70&feature=youtu.be
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Unicorn.
 

Casen: 

Citat

 

Eftersom jeg var en del af det som du klager over, så har jeg en lille kommentar til det hele.

 

Som du forhåbentligt nok forstod, så havde i gjort noget forkert, det var også derfor din ven endte med at få et ban.

Det som i brød var som sagt i casen ikke en "Regel" Det er en regel fra færdselsloven.
( Kapitel 2 - §1 - Stk 1. )

 

Det som dig og din ven valgte at handle udfra var jeg gik på vejen, det var selvfølgeligt fair nok, HVIS der var biler på vejen, eller at jeg forstyrrede jeres arbejde.

Som man kan se i videoen kommer ingen af disse ting i spil, eftersom klokken er mange og der ingen biler er på vejen,  og ingen af jer var ude og lave noget seriøst politiarbejde. (i gik også bare rundt på gaden)

I vælger så som man kan se at give mig en bøde, men det har i ingen grund til, jeg vælger derefter ikke at betale bøden og hoppe væk, i håb om at i godt er klar over at i ikke må.

Dette stopper jer ikke, og i går efter mig og tazer og derefter arrestere mig.

 

Jeg tager det som en fejl og hakker mig ud, første gang.. 

Jeg prøver dog at gøre det igen mere sikkert denne gang, og ser hvad i siger. Det kom som ingen overraskelse at jeg blev stoppet igen, fik en bøde og ikke betalte, og derefter blev arresteret fordi jeg ikke ville betale den bøde,

som jeg ingen grund havde til at få.

 

jeg viser herefter en video til Merlin på discord (så jeg ikke skulle uploade. da jeg ved det tager lang tid) 

Men det ville i ikke godtage, da i trode merlin ville handle udfra at vi var i samme gang. Så jeg skulle til at spilde tid på at exporte videoen og derefter uploade den, for det var jo det i ville have.

Jeg kalder derefter på Merlin, og herfra er det bare et mess. i klager i op til 30 min over at mit internet går for langsomt (som om jeg kan gøre noget ved det)

og i bliver ved med at kommentere på de mindste detailer "Hvem skal have straf" , "Du sagde videoen var 30 min" osv, sådan en masse småting så i kunne bare få lidt ret.

 

Det ender med at vi har diskuteret i en time, og herefter begynder i at opdigte småting i videoen, da i endelig ser i har gjort noget forkert.

Carlos for herefter ban, og du får 600sec jail, og casen slutter.

 


 

Det som du klager over:

Citat

Det du siger i din klage er at der er brud på "regel 2.1" og du siger at man ikke ville gøre det i virkeligheden.


Du kan ikke komme og sige til mig, at du aldrig i din barndom, eller i din nuværende alder aldrig er gået over vejen, der hvor der ingen biler er, og du ikke forstyrre nogen.
Det kan være det samme om jeg hoppede rundt, men problemet er at du ikke mener det er normalt at være på vejen når det ikke er nogen biler


Der kan også sagtens findes "villa områder" hvor der kan findes børn på vejen som leger.

Men hvis vi nu siger du har ret, så ville du stadig ikke helt kunne bruge den regel, i dette tilfælde.

da igen, hvis man tænker lidt logisk over det, så ville du heller ikke få en bøde for at være på vejen når der ikke er biler, eller du forstyrre nogen i den virkelig verden.
Hvis du skulle blive set af en betjent, så ville du højest få at vide du skulle opholde dig på fortovet. 

 

Derudover var i også utroligt flabede under hele denne case, så på et eller andet punkt kan jeg ikke se hvad i klager over.
 

Som sagt skrev jeg på denne staff klage, da jeg var en del af den case, som Merlin har fået en klage over.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, twitch.tv/Unicornlevel skrev:

hvad sagde jeg som var flabet? jeg kunne ikke snakke aå nu skal du jo heller ikke lyve vel

du nævner hele tiden i som om jeg kender dem det gør jeg heller ikke

Du lyder lige så dum som ham der blev bannet. Så man skulle næste tro du kender ham. Kan du prøve og uddybe lidt mere over hvad du klager over? Du har kun kopieret en regel ind ?

 

-Merlin

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, twitch.tv/Unicornlevel skrev:

hvad sagde jeg som var flabet? jeg kunne ikke snakke aå nu skal du jo heller ikke lyve vel

du nævner hele tiden i som om jeg kender dem det gør jeg heller ikke

 

jeg snakker omkring da vi stod og ventede på at min video blev uploadet, der var dig og carlos ikke andet end flabede.

det kan da være ligemeget om du kender ham eller ej, i var stadig del af den samme case, og i gjorde noget forkert sammen
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes på ingen måde at det er okay at i kommer og kalder folk summe osv. Nu hvor jeg fik min straf syntes jeg også ham der klagede over os skulle have en straf for at ikke roleplaye som i reglen 2,1 som jeg forstår det mener i det er ok at løbe på vejen? På ingen måde i leger ko heller ikke børn på stavox fordi så burde det ikke være muligt for jer at købe våben eller kører bil. 

 

(OBs husk tonen mange tak)

Link til kommentar
Del på andre sites

Du klager over, at i ikke må give en bøde til folk der går på vejen?

Eller er det over, at du ikke får set videoen i casen?

 

Som jeg ser i videoen, sker der ikke noget ved at Mike Hansen løber ude på vejen, der er hverken biler eller noget andet, som gør at han er til fare for sig selv eller andre, derfor kan i ikke give ham en bøde for det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, twitch.tv/Unicornlevel skrev:

mere er det faktisk at han ikke selv får et regel brud for i 2,1 står hvist også at man skal lege rp og ikke ude af rp som det man ikke vil gøre eks irl

 

Nu kigger jeg ikke på regel 2.1, da omfanget af den regel, ikke er gældende for sådan en lille ting, du skal stadig huske på, at det er darkrp, som ikke er 100% seriøst.

Mike Hansen har også henvist til færdselsloven, hvori der står ret præcist, at du ikke skal straffe for dette.

https://stavox.dk/dash/ptraficlaw

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Vi er enige om at det er Mike Hansen der løber på vejen ik?

Det er mig ja.

Tror det som han er utilfreds med, var at Merlin kom og hjalp mig, da jeg kaldte staff på det. 
Merlin kom så frem til at Carlos skulle have 2 dages ban, og Unicorn fik 600 Sec jail.

Men også at jeg ikke fik en straf fordi jeg "bryder" regel 2.1
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.