Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på Nicholai


N1ckl4s

Recommended Posts

Dit in-game navn: N1ckl4s
Vedkommendes in-game navn: Nicholai
Dit SteamID: STEAM_0:1:188252408
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:206329661
Tidspunkt for hændelse: skyder ham så kommer han tilbage lidt fter og arrester mig
Hvad regler er blevet brudt: NLR
Hvad skete der?: i kan se alt der skete på den her video. Men skyder ham så kommer han lidt tid efter og arrester mig fordi han ser jeg har et våben fremme
Beviser: https://plays.tv/video/5da38e3756d3cf886f/bryder-nlr

da Misser fik ham demoted fordi han bryder NLR skriver han også dette https://gyazo.com/47fd831305f6b5c2ecf79625e7635076

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det ikke en anden der bliver arresteret i den video? Du skyder ham ved cardealeren og senere er det en anden de er efter, hvor du vælger at skyde dem igen?

 

Nvm det er mig der er idiot. Kan godt se problemet nu. Jeg undersøger det nærmere når jeg kommer på min PC omlidt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej i starten skød jeg Nicholai fordi de var efter Torben Torbensen da jeg så ser de stadig er efter ham vælger jeg at prøve at hjælpe hvor Nicholai så kommer bagfra og arrester mig som jeg også skød i starten af videoen (det var også Torben der skød bag alle de KOS skilte)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay.

Jeg kan intet galt se i det Nicholai har gjort. Han bliver skudt i en kriminelhandling og han dør. Den kriminelle handling slutter (når du løber over til bilen, tager liv og armor osv.). Nicholai, ser så at du står og skyder på nogle betjente som er ved at arreste din gang member, hvilket her er en ny handling, og han kan arreste dig for det. Her er der ikke brudt NLR.

 

Dog bryder du selv vores servers regler. 

Der står følgende i gang reglerne:

lWyBqGM.png

 

Eftersom du ikke er en del af den KOS base, har du intet med den handling som Torben Torbensen har gang I, derfor måtte du slet ikke skyde Nicholai til at starte med. 

Det samme gør sig gældende, hvor de to betjente er efter Torben. Her har Torben Torbensen gjort noget ulovligt, og du må derfor ikke skyde betjentene, da du ikke var med I den situation.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.