Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban


Lucas -S-

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:138830791

Hvorfor skal du unbannes: Hej, jeg har været unbannet i et godt stykke tid nu og vi er alle sammen begyndt at spille Garrys mod RP igen & derfor vil jeg gerne begynde at tage RP seriøst igen. Det jeg har gjordt i min fortid har jeg ikke nogle ord for da det er for barneligt. Jeg undskylder mange gange for hvad jeg har gjordt i min fortid & jeg vil gerne have en chance for at bevise at jeg har ændret mig og jeg er begyndt at tage roleplay seriøst igen. Som sagt, jeg undskylder mange gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 10/20/2019, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.