Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


steek

Recommended Posts

Dit in-game navn:steel
Vedkommendes in-game navn: Tjulle (hvis altså det var hvem der banede mig)
Dit SteamID: STEAM_0:0:64187635
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:110883433
Tidspunkt for hændelse: 11 - 10 - 2019
Hvad regler er blevet brudt: Sige gud i RP, og "lyve" over for admin...
Hvad skete der?:Hej Tjulle, jeg er blevet bannet i en uge af dig som jeg ikke rigtig forstår. Min del af historien er at 
jeg ser alle dem i gtr'en køre meget hurtigt ind i en lille bil som holder foran PD ved et stopskildt,
jeg siger så "hvis jeg ser jer køre sådan igen for i en bøde"
jeg køre så videre og de er bag mig, og så kom jeg til at køre over en kantsten hvor de gav mig en bøde som jeg så betalte. 
Efter gav jeg ham som gav mig en bøde, fordi han også kørte dårligt, men han sagde nej til bøden, så jeg sagde at gud bliver nok ikke så glad for at høre det her...
(havde ikke nogen anelse om at jeg ikke måtte sige gud trorede kun det var admin var det forbudte ord.)
han siger så at det ikke var ham der kørte bilen fordi han havde car-ban, men det havde jeg ikke nogen ide om da jeg gav ham bøden.
så kommer du mens jeg er i gang med at få dem ud af bilen for at finde ud af hvem der kørte bilen. 
Beviser:Har desvære ikke nogen beviser på noget. :/

Da vi var i casen siger du at jeg byttede rund på historien, men tror der er noget jeg har misforstået, da jeg ikke selv syntes jeg byttede rundt på noget. 😕

 Kan godt se at jeg ikke skulle have sagt gud, og der er nok også noget med at bytte rund på historien som jeg ikke selv havde fangede, men endeligt var fail RP af mig.

 

Du må gerne skrive til mig hvis der er noget jeg har misforstået, og hvad.

 

Har også lige 2 spørgsmål.

Kan man se om andre har car-ban uden at være admin?

Er der et ord man må bruge i stedet for admin?

 

Tak. 🙂

Hilsen : steel

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg kommer og spørg hvorfor du gav Nickolai en bøde, siger du at det var fordi han kørte dårligt. Her afbryder Nickolai og siger han ikke kan køre bilen da han har var Ban, så siger du “ jammen så var det ikke derfor du fik bøden... men fordi..” ( kan ikke huske helt præcis ) 

derefter spørg jeg dig op til flere gange hvorfor du ændre mening, hvor du selv indrømmer at det er fordi du blev irriteret over de følger efter dig, givere dig mange bøder og chikanere dig. 
her vurdere jeg at du skifter mening, for at dem i bilen får en straf. 
det virker meget som løgn i mine øjen, da du bare ændre mening i det hele om hvorfor du gav ham den bøde og specielt efter du skifter mening omkring op til flere gange samt du selv indrømmede det. 
Derfor ser jeg ikke du skal have unban da løgn i case, giver en uge. 
- hvis du stadig ikke vil betegne det som løgn, så vil jeg fremover bede dig om at tænke lidt over hvordan du formulere det i casen, da det ofte misforståes og fortolkes som løgn. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.