Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request


Warixz

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:3463255

Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg kan godt lide jeres server som den er. Jeg kan godt lide rp jeg elsker rp. fordi man kan hygge sig med venner og bekendte. uden at lave lort i den. Jeg ville rigtigt gerne komme ind og nyde serveren samme med alle de andre og komme ind i fællesskabet. til sidst men ikke mindst at lade vær med at lave lort i den igen 🙂 Det kan godt være man har lavet noget lort men jeg synes for min side, hvis det var min server at alle har stadig en chance selvom man har perm 🙂 Så jeg ville rigtigt gerne bevise overfor jer at jeg kan opføre mig ordentligt på jeres server.

 

 mvh Warixz

____________________________ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 27/10/19, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.