Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


EmmaGirl

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:62504046

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev banned i 4 dage, fordi at jeg kom til at tage fat i min bil, og kaste med den. Den stod i pd og jeg var på ved hen efter den, så bruger jeg min physgun til at pege med, og så kommer jeg til at tage fat i den, og kaste den væk. Min pc har et problem med dens batteri, så hvis laderen stopper med at lave nok strøm til min pc, så slukker den. (laderen er ikke den originale, det er derfor den ikke laver nok strøm) Og i det jeg kommer til at kaste med bilen slukker min pc, og da jeg så prøver at joine igen, er jeg banned. Kan jeg please få unban? jeg lover at passe på med min physgun.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Mig og @Ziipen sad og snakkede på TS, og han bemærkede, at du kastede med din bil.

Han flyver så hen til din bil, hvor du leaver med det samme, og ifølge logs er du selv disconnectet.

Ziipen var på daværende tidspunkt igang med noget andet, så jeg bannede dig for ham.

 

Video af episoden:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.