Hop til indhold
Stavox

[Solved] Omkring gangs (Ugens gang)


Pumpe
Message added by Dynn

Vinderen vinder noget, ikke andre.

Recommended Posts

1 time siden, JuliusKondrup skrev:

kan godt se hvad du mener men synes også bare at hvis der er folk inde 16 timer om dagen er det lidt svært for dem alstå hvis det er 1 mil 1 først pladsen får kan 2 pladsen måske få 500 og 3 250k

Det ender jo ik op i 2mio

 

1.000.000+500.000 = 1.500.000

1.500.000+250.00= 1.750.000

 

Men som skrevet tidligere. De andre må arbejde hårdere...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

den eneste grund til i synes det er en dårlig ide er fordi i enten er med i de gangs som sidder inde 16 til 20 timer inde konstant og laver lyn seeds så hvordan er det muligt for mindre gangs at komme på første pladsen?

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutter siden, tjalfiroman skrev:

@Rasmusss True men det er bare Lidt svært når at i sidder 24 syv inde. Og alle os andre ikke rigtig kan nå at komme på 1st

 

Inviter flere til dit gang.

Nu ved jeg ikke hvad du hedder in-game, men du kan jo heller ikke bare sidde på din røv kun at tage fra printere.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, tjalfiroman skrev:

@Rasmusss True men det er bare Lidt svært når at i sidder 24 syv inde. Og alle os andre ikke rigtig kan nå at komme på 1st

 

Nu er jeg banned så jeg er ikke inde 24/7.

Jeg har dog været med i Gamesense, og vi var ikke inde 24/7, vi havde bare de rigtige motoder.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, sprit lone skrev:

Weed er ikke en god metode til at lave xp, medmindre du har over 50 krukker. Det går simpelthen for langsomt.

Meth og hvis du så har tonsvis af printere.

Tydeligvis er du ikke en ekspert her. Weed er rigtig godt til at lave xp med. Vi i Gamesense lavede de første seasons, 25-30000 Xp per uge, og det var før meth var ude

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.