Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kidnap tools


Kim Karsten

Recommended Posts

Jeg har tænkt på om der kunne komme nogle kidnapnings-midler, det vil sige, at der er noget man kan komme på munden på en så man ikke kan snakke, eller man kan gøre så man ikke kan se noget (ens skærm bliver sort), og at man kan binde en fast til noget. 

 

Jeg tænkte de kunne være sjovt at have, og så vil det blive nemmere + for at skabe til rp.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

så kunne det være fedt, hvis han kunne købe de forskellige tools. Inde på ipaden så skal man købe rebbet, til at binde en fast. så kan man også købe en pose. Som man kan putte over hovedet. 

så man er nød til at bestille de forskellige ting, ligesom weed osv.

 

men så kan politiet også konfiskere det 🙂 

 

// Kiwi Z

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du tænker på den addon med Bludgeon, så tror jeg desværre bare ikke den ville gavne serveren - tvært imod. 

Jeg er godt klar over, at der kan oprettes regler i forsøg på at forhindre dette, men der ville komme en del cases grundet dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Scaled skrev:

Hvis du tænker på den addon med Bludgeon, så tror jeg desværre bare ikke den ville gavne serveren - tvært imod. 

Jeg er godt klar over, at der kan oprettes regler i forsøg på at forhindre dette, men der ville komme en del cases grundet dette.

Det er forståligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes ærlig talt det er en dårlig "mod-argument" at sige "Det kan abuses". Some Lund også siger kan stort set alt andet også abuses...

Det er derfor man sætter regler og "restrictions" mod dem, altså så de kun kan bruges under kidnaps eller noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Scaled skrev:

Hvis du tænker på den addon med Bludgeon, så tror jeg desværre bare ikke den ville gavne serveren - tvært imod. 

Jeg er godt klar over, at der kan oprettes regler i forsøg på at forhindre dette, men der ville komme en del cases grundet dette.

aDmIN jeG hAR eN POsE oVER mIT hoveD, HJÆLPPP

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man kidnapper folk nu, løber de forståeligt nok bare væk, og vil gerne blive skudt.
Hvis der kom et eller andet nyt kidnap system ville det kunne være med til lidt bedre rp, men vi må jo se hvordan det ville fungere.
Synes ikke det er særlig vigtigt at have en pose over hovedet, det irritere bare folk.
Gagtool maybe? så de ikke kan expose dig hvis du har nappet dem i byen, og kører ud.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Synes ærlig talt det er en dårlig "mod-argument" at sige "Det kan abuses". Some Lund også siger kan stort set alt andet også abuses...

Det er derfor man sætter regler og "restrictions" mod dem, altså så de kun kan bruges under kidnaps eller noget.

Ja, det var meldt som at man kun kan bruge dem under /kidnap

 

1 time siden, zWuiK skrev:

Hvis man kidnapper folk nu, løber de forståeligt nok bare væk, og vil gerne blive skudt.
Hvis der kom et eller andet nyt kidnap system ville det kunne være med til lidt bedre rp, men vi må jo se hvordan det ville fungere.
Synes ikke det er særlig vigtigt at have en pose over hovedet, det irritere bare folk.
Gagtool maybe? så de ikke kan expose dig hvis du har nappet dem i byen, og kører ud.
 

Ja, der er derfor jeg har valgt at spørge ind efter dette her addon, jeg har spillet inden på stavox i 700+, og i alle kidnap jeg har lavet eller joinet er de bare flygtet. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.