Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Thre4t

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:207570461

 

 

Hvorfor skal du unbannes

 

Halløj Stavox.

Som det ser ud nu, har jeg været en kæmpe fed klam idiot. Det vil der blot altid være nogen der ville mene, samt også andre der ikke vil mene. 

 

Jeg har allerede tjekket en del post igennem, og kan godt se at jeg har lavet meget rod i den. Jeg ved helt seriøst ikke, hvad der gik gennem mig der.

 

 

Læs gerne dette, det behøves dog ikke, jeg fortæller om hvor meget jeg holder af stavox og mine oplevelser. Læs igen ved )))))

 

((((Jeg har altid været sammen med mange af mine venner efter skole. Og har ikke gidet at spille computerspil, det var jo meget sjovere med vennerne. Men alligevel, var der en klassekammerat, der henviste mig til stavox. I starten var det sindsyg kedeligt, folk snakkede grimt til mig, og stjal de her printere, som åbenbart var ulovlige.

 

Fuck den server, den var jo lort.

Alligevel, gik jeg ind på den igen. Og nyd den. Selvom den var langt fra virkeligheden, og man sad og råbte flere gange om dagen, fordi flere spillere ikke forstod hvad man sagde til dem.

 

Stavox var sjovt, og jeg mødte en masse nye folk, folk så man måske ik troede ville spille sådan et spil.

 

Jeg begyndte på min helt egen gambling e2. Selvom jeg slet ikke kunne finde ud af e2. Men nogle, ville hjælpe, heriblandt Martus og Bims. Jeg fik lavet nogle e2er, bare forsjov med dem. Og jeg blev bedre. Pludselig, mødte jeg nye folk. Som faktisk var pisse dumme engang, heriblandt Zork. Polleboii, scaled og jeg kunne blive ved.

 

Jeg var på ferie, og jeg kommer hjem. Folk har tjent mange penge på gambling e2er. Rigtig mange gambling e2er. Derfor påbegynder jeg er projekt med Bims. Vi lavede en E2. Den var færdig lørdag aften, og vi fik den godkendt, vi tjente ikke særlig meget på den.

Søndag derimod, sætter jeg den op, og tjener rigtig mange penge. Mandag, efter skole, sker så dupe-konflikten hvor en masse bliver beskyldt og banned.

 

 

Et par måneder senere bliver jeg staff, og det var sindsyg hyggeligt med alle de nye venner, men også konkurrenter.

Så sagde jeg derefter op, af personlige grunde.))))

 

Så ved jeg ikke hvad der skete. Men jeg blev en idiot.

Jeg undskylder meget for, det jeg har gjort.

 

Det vil slet ikke ske igen.

Og jeg er også glad for jeg fik givet lidt penge til den, som jeg snakkede grimt til. Det er dog ikke nok.

 

Hvis jeg kom ind igen, ville jeg være den mest gode, flittige og fornuftige spiller.

 

Jeg håber på unban, men hvis det ikke er muligt, så håber jeg, i kan gå med til, at jeg biver unbanned i starten af sommerferien 2020. Og at min originale profil også bliver unbanned der. 

Hvis dette bliver en aftale, så husk lige at skrive det, og bagefter smide denne profil ud. Så vil jeg vende tilbage til den givende dato

 

Fortsat god dag, piger og drenge🤘

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.