Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hot er en scammer


Marcoz

Recommended Posts

23 minutter siden, Lucas B skrev:

vad har det at gøre med at være moden altså det han har sagt er jo ikke ligefrem løgn oppe i mit hoved? 

Ejjj, se nu der, det her sker hver gang man skriver noget til Bob, så kommer du og leger hans Forsvar/Advokat, kunne det være du kunne lade være med det?

 

Er jeg en Pain In The Ass? Jeg har aldrig set det sådan, og reeltset hvad kommer du og "blander" dig for?

 

Det her er seriøst et sidespor, det kom fra et scammer post, og er nu et shitstorm, Tusind Tak Folkens. 🖖

Link til kommentar
42 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Ejjj, se nu der, det her sker hver gang man skriver noget til Bob, så kommer du og leger hans Forsvar/Advokat, kunne det være du kunne lade være med det?

 

Er jeg en Pain In The Ass? Jeg har aldrig set det sådan, og reeltset hvad kommer du og "blander" dig for?

 

Det her er seriøst et sidespor, det kom fra et scammer post, og er nu et shitstorm, Tusind Tak Folkens. 🖖

Forsvare ham fordi han har en pointe og ikke opfører sig som idiot på forum ligesom dig og ja du er en fucking pain in the ass. Kig indad istedet for at spille uskyldig det andet der er der ingen der hopper på mere. 

Link til kommentar
48 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Ejjj, se nu der, det her sker hver gang man skriver noget til Bob, så kommer du og leger hans Forsvar/Advokat, kunne det være du kunne lade være med det?

 

Er jeg en Pain In The Ass? Jeg har aldrig set det sådan, og reeltset hvad kommer du og "blander" dig for?

 

Det her er seriøst et sidespor, det kom fra et scammer post, og er nu et shitstorm, Tusind Tak Folkens. 🖖

 

bro, don't be stupid... Vi skriver sammen på et offentligt post hvor alle har mulighed for at reagere og kommenterer alt hvad de vil, er du utilfreds, så skriv dog privat til mig.

 

Lucas har lige så meget lov til at kommenterer og komme med hans meninger som alle andre også har.

 

Og ja, det med at skrive privat til mig var en opfordring til dig, vi ville ikke have flere sure miner her 🙃

Link til kommentar
11 timer siden, MRBennetsen skrev:

Bare fordi jeg skriver en anden skriveart betyder det da ikke at jeg ikke er moden?

 

Og hvorfor skal min staffansøgning blandes ind i det her @Bob Johnson? Det er rimeligt svinsk at du finder på at trække det emne.

 

Det du mener er at jeg er blevet mindre moden?

Der har jeg en lille protest, jeg er moden, om du vil det eller ej, jeg er mere moden på andre punkter en dem i fokusere på, nu vil jeg ikke trække offerkortet, men du har da forleden beskrevet mig med et rimeligt træls ord har du ikke?

Pain in the ass. Det lyder også meget modent, eller hvordan var det du beskrev mig?

 

Hvis man har brug for at fortælle hvor moden man er, er man altså ikke særlig moden...

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.