Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hot er en scammer


Marcoz

Recommended Posts

Hold nu k*ft mand, bare fordi det er tilladt ifølge reglerne, er det jo ikke en grund til at gøre det...

 

Jeg syntes vi skal stramme noget mere op omkring scammere, da folk lære at deres handlinger ingen konsekvenser har, er selv blevet scammet et par gange, og man skulle tro jeg var blevet klogere efter første gang, men jeg stoler på at folk kan opføre sig ordentligt, jeg stoler på at man aflevere det man betaler for, jeg stoler på at jeg godt at give en person 200k for at bygge en base og det ikke er 3 bloks formet som et kønsorgan, jeg stoler på at når man betaler folk for at spawne krukker, så spawner de dem.

 

Nu tager folk sig fandme sammen!

Link til kommentar
2 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Hold nu k*ft mand, bare fordi det er tilladt ifølge reglerne, er det jo ikke en grund til at gøre det...

 

Jeg syntes vi skal stramme noget mere op omkring scammere, da folk lære at deres handlinger ingen konsekvenser har, er selv blevet scammet et par gange, og man skulle tro jeg var blevet klogere efter første gang, men jeg stoler på at folk kan opføre sig ordentligt, jeg stoler på at man aflevere det man betaler for, jeg stoler på at jeg godt at give en person 200k for at bygge en base og det ikke er 3 bloks formet som et kønsorgan, jeg stoler på at når man betaler folk for at spawne krukker, så spawner de dem.

 

Nu tager folk sig fandme sammen!

 

Why u mad bro? 

Link til kommentar
4 timer siden, MRBennetsen skrev:

Hold nu k*ft mand, bare fordi det er tilladt ifølge reglerne, er det jo ikke en grund til at gøre det...

 

Jeg syntes vi skal stramme noget mere op omkring scammere, da folk lære at deres handlinger ingen konsekvenser har, er selv blevet scammet et par gange, og man skulle tro jeg var blevet klogere efter første gang, men jeg stoler på at folk kan opføre sig ordentligt, jeg stoler på at man aflevere det man betaler for, jeg stoler på at jeg godt at give en person 200k for at bygge en base og det ikke er 3 bloks formet som et kønsorgan, jeg stoler på at når man betaler folk for at spawne krukker, så spawner de dem.

 

Nu tager folk sig fandme sammen!

.... Du prøvede at scam mig og @Sunix for 300k, da vi købte Danske Bank af dig :why:

Link til kommentar
53 minutter siden, Lund skrev:

Det var egentligt mere et råd. Du gør opfører dig skidt, og gør dig selv enormt upopulær. 

Jeg ved det godt, men som regelt er jeg også for mig selv, med enten at kode eller bygge, da hver gang jeg laver RP ryger jeg i case, de fleste gange er det falske anklager, men somme tider har de jo ret. Igen det er jo deres eget problem det er dem der skal blive glade igen, men tak for tippet 🙂

Link til kommentar
7 minutter siden, Bob Johnson skrev:

@MRBennetsensagde da han lavede sin sidste staff-ansøgning at han havde ændret sig, og var blevet markant mere moden.

 

Man kan tydeligt se at der hverken er sket noget før eller efter hans staff-ansøgning hvor han skrev han var blevet mere moden. Tvært imod.

Bare fordi jeg skriver en anden skriveart betyder det da ikke at jeg ikke er moden?

 

Og hvorfor skal min staffansøgning blandes ind i det her @Bob Johnson? Det er rimeligt svinsk at du finder på at trække det emne.

 

Det du mener er at jeg er blevet mindre moden?

Der har jeg en lille protest, jeg er moden, om du vil det eller ej, jeg er mere moden på andre punkter en dem i fokusere på, nu vil jeg ikke trække offerkortet, men du har da forleden beskrevet mig med et rimeligt træls ord har du ikke?

Pain in the ass. Det lyder også meget modent, eller hvordan var det du beskrev mig?

 

Link til kommentar
6 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Bare fordi jeg skriver en anden skriveart betyder det da ikke at jeg ikke er moden?

 

Og hvorfor skal min staffansøgning blandes ind i det her @Bob Johnson? Det er rimeligt svinsk at du finder på at trække det emne.

 

Det du mener er at jeg er blevet mindre moden?

Der har jeg en lille protest, jeg er moden, om du vil det eller ej, jeg er mere moden på andre punkter en dem i fokusere på, nu vil jeg ikke trække offerkortet, men du har da forleden beskrevet mig med et rimeligt træls ord har du ikke?

Pain in the ass. Det lyder også meget modent, eller hvordan var det du beskrev mig?

Du prøver lidt for hårdt at virke smart - det rammer ikke helt plet.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.