Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Sekondløjtnant Sand


Joergen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jørgen Slaskestang 
Staff ingame navn: @Sekondløjtnant Sand 
Dit SteamID: STEAM_0:0:88708432 
Staff SteamID:STEAM_0:1:37672384 
Forklar situationen: 1. Episode Jeg bliver jailed på et tag, jeg skulle ud og raide med mine gangmedlemmer og ville derfor ikke miste hp. Jeg callede så stuck pga. jeg ville ned fra taget uden at miste hp. Så kommer Sekondløjtnant Sand og sætter mig op på en lygtepæl fordi jeg åbenbart har called for meget stuck case da jeg var stuck...
2. Episode: Han tager fat i mig efter jeg har siddet på lygtepælen efter omkring 1-2 min. Derefter flyver han væk og gemmer sig. Jeg skriver så til ham at jeg ville lave en staff klage,og lige efter jeg skrev det skyndte han sig ned til mig, gav mig hp og snakkede sødere til mig. Han vælger derefter at spilde min tid og sige vi skal være venner og så springer mine printere pga. han ikke gider lade mig være i fred.
3. Episode: Siger at han vil lyve omkring at jeg har gjort en masse dumme ting og plager mig til ikke at lave en staff klage.
4. Episode: Han vælger på en måde at indrømme at han ville give mig liv, for så ville jeg ikke lave en staff klage. "Jeg var bare sådan, nu har jeg gjort det. Så gider han vel ikke lave en hel staff klage"
Bevis: 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså Jørgen, du valgte selv at starte det hele med at gå forbi i en case jeg var i og sige "Sand er homo".

Derfor tager jeg dig så op og jailer dig, for at du bryder regl 1.7, også selvom jeg sagtens kunne have givet en meget højere straf for sådan en overtrædelse.

Efter det kalder du så stuck-case, fordi at du ikke selv vil hoppe ned fra det lave tag, og da jeg har set at du har kaldt op til 3-4 stuck-cases l løbet af kort tid, tænker jeg lidt at nu må du altså selv komme ud af det, da du sagtens kunne komme ud af dit "stuck" ved bare at hoppe ned. Da du kaldte mig det tidligere virket du også lidt troll artig, og derfor vil jeg bare lave sjov igen med dig, ligesom at du skulle med mig. "Selvom at det du gjorde jo var imod reglerne.

Jeg tager dig så ned da du skriver at du virkelig gerne vil det, og så brokker du dig over det, og da jeg så kommer efter lidt tid, så brokker du dig over at jeg prøver at snakke med dig om det, og du skrev at du ikke vil være venner længere, og det vil jeg bare sige at jeg stadig godt ville.

Så forstår ærligt talt ikke at du laver en hel staff-klage, over at jeg laver sjov med dig, når du også driller mig?. Har også lige snakket med dig om det ingame, og du virker til at du klager, for at klage?.

Som jeg fortalte dig, hvis du syntes noget er forkert gjort af mig, kan du bare skrive eller snakke med mig om det, da jeg ikke mener at du behøver alt det her, for 50 HP du mistet i skade?.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg skrev i min klage 

35 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg bliver jailed på et tag, jeg skulle ud og raide med mine gangmedlemmer og ville derfor ikke miste hp.

 Jeg ville ikke miste hp fordi så skulle jeg hente det, og mit gang havde allerede ventet i nok tid fordi jeg blev jailed. Du kunne have løst det hele ved at sætte mig ned, men du vælger i stedet for at sætte mig ned, at sætte mig op på en lygtepæl og efterlade mig. Du vægler også at true/blackmaile mig som er vist i slutningen af videobevis 3. Det er jo helt absurd at du ikke kunne skrive nogle modargumenter for sagen i stedet for at blackmaile mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg afpresser dig ikke, jeg forslår bare at vi ikke behøver alt det her, i stedet vil du ud i en masse diskussion.

Og når du vælger at trolle med at løbe forbi i en case og kalde staff "homo" så driller jeg også tilbage, så du måske vil lade vær med det fremover. + så tænker jeg, at når spilleren i casen er sjov, kan jeg også godt være sjov, så det ikke virker som en kedelig og gnaven staff. Var også lidt det jeg skrev her.

ZNEgSVm.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg siger bare, at du oftest laver en masssssssssse Staff-klager på mange ting, og det vil jeg bare fremsige hvis vi skulle side i en supportsag.

Ved godt at det lyder lidt barnligt, men det er bare træls at du vil have mig straffet for så lille en ting, og at vi skal ud i alt det her, når at det hele ligeså godt kunne have været undgået hvis ikke at du sagde det der til at starte med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ikke jeg laver mange staffklager, jeg tror jeg har lavet 4 i hele min tid på serveren. Jeg synes ikke det er en lille ting at spilde min tid, misbruge dit rank, true med at lave falske anklagelser, plage mig om ikke at lave en staff klage.

Skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, lad mig være ærlig og sige mine tænker omkring alt dette.

Jeg skulle nok aldrig have taget den case, for så var vi ikke nået helt herud, og så vil jeg lige forklarer hvad jeg tænkte i løbet af denne episode.

Jeg var i en case, du kommer løbene forbi og siger "Sand er homoseksuel", det hører jeg med det samme og tænker på regl 1.7, som folk har det med at bryde meget ved enten at kalde folk for "homo bøsse osv", eller racistiske ting.

Der tager jeg fat i dig, og sætter dig op oven på brandstationen, og derefter Jailer dig i 300 sekunder for det, derefter fortsætter jeg så med casen jeg var i gang med og spiller videre.

Lidt efter kan jeg så se at du kalder "Stuck" case, og jeg tænker hvad nu, sidst stod du da bare i jail?. Da jeg så tager casen og TPer til dig, står du bare oppe på brandtaget, og vil have at en staff skal tage dig (de omkring 5 meter ned som der er), i stedet for at du bare kan hoppe, og nok højst mister 10 HP af det. Da du tidligere l den sidste halve time havde kaldt stuck case op til 3/4 gange, "som du så senere forklaret var der var sket" følte jeg at du kaldte alt for meget staff, og derfor tænker jeg for sjovt, at vi lige kunne sætte dig op på lygtepælen, og så måtte du selv prøve og komme ned. Der står du så, og jeg flyver væk, imens at jeg så vil se hvad du finder på at gøre, og da du bare skriver "styr dig seriøst", så tænker jeg okay, nu syntes han vist ikke det er sjovt mere, og så flyver jeg ud igen og lige "puffer" dig ned at pælen, hvor du så godt nok i stedet for 10HP, ender med at miste 50HP.

Der bliver du vist så meget gal, og så begynder at true med en staff-klage, imens at jeg var ved at ville flyve hen til dig og lige give dig liv igen. Da jeg så ser at du skriver det, så ja, gør jeg det også ekstra hurtigt, for som du måske har set, har jeg en anden aktiv staff-klage, som jeg også skal gå og tænke på, så derfor ville jeg jo naturligvis ikke have at der skal komme en ekstra en også, hvilket der så gjorde.......

Da jeg så har givet dig liv, tænker jeg at nu laver du nok ikke en så, og forklarer så lige hurtigt hvorfor at jeg gjorde det ved dig, og jeg udtrykker "på min måde" at jeg ikke lige føler det vil være særlig godt hvis du også laver en staff-klage. Og fordi at du skrev at vores venskab nu var stoppet, efter at jeg havde jailet dig, ville jeg bare lige fortælle dig at jeg stadig syntes at vi kunne være "online venner/kendt spiller".

Men desværre bliver du så i et ret gødende humør, og vil bare have det overstået.

 

Efter det opdager jeg så at du ret faktisk har lavet en staff-klage, og der bliver jeg ærligt talt "lidt træls over det", så vi går lige op på et tag og snakker lidt, og da jeg så sætter dig tilbage igen, prøver jeg så i et desperat forsøg at overtale dig til at vi ikke behøver ud i hele denne sag, det løkkes så ikke. Da du så til sidste vil væk, og det ikke løkkes at få dig til bare at slutte det her, så går jeg i panik, og skifter til "mod-argumentations kortet", og tænker "af hvad jeg føler, så laver du mange staff-klager på alt muligt, så det bruger jeg bare som skjold mod dig", og jeg ved godt at det nok ikke virker så modent af en staff at være, men da intet andet virket tydet jeg til den sidste måde at afværge dette på. Så jeg vil ikke kalde det direkte afpresning, men mere en forhastet tænke om bare at bruge det samme træk mod dig, som du bruger mod mig.

 

Og ja, for at være ærlig syntes jeg at det er lidt irriterende vi skulle ud i alt det her, bare fordi jeg tog en case om at du ikke vil hoppe 5 meter ned fra et tag, og at jeg så vælger at håndtere det på en u-smart måde.

Til slut vil jeg bare sige, sorry for at jeg lige har skrevet så meget som man skal læse, men ville bare forklar det på den mest detaljeret måde, så man fuldt forstår hvad der skete her.

Og til slut, undskyld.

 

Hilsen

Sand.

PS, så er jeg ikke lige tilgængelige indtil på søndag eftermiddag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket med Sand over teamspeak, og vi er opmærksom på hans opførsel, som ikke er i orden.

Vi har snakket om, hvordan man håndtere situationen efterfølgende, når man har fået en staff klage samt hvilke metoder han vælger at bruge i forhold til at straffe.

 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at sende mig en pm her på forum, eller tag fat i mig på teamspeak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.