Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:88777038

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej Stavox Staff Team

Det er nu et godt stykke tid siden mit ban, har haft en længere varig pause, hvor der blandt andet er sket massere af ændringer i mit liv. Føler jeg mig klar til at prøve forfra med det hele. Jeg kan uden tvivl 100% godt se at mine handlinger var respektløse overfor de daværende staffs. Derfor skylder jeg dem en stor undskyldning, for min uacceptaple opførsel. Med det sagt savner jeg fællesskabet, og de mange gode grin og ikke mindst vennerne man har fået gennem tiden. En del af de gode gamle legender, kan måske huske mig som en der havde det sjovt med rp. Jeg håber i forstår og vil tag det med i overvejelsen. 

Tak for jeres tid. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 20/10/19 , og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.