Hop til indhold
Stavox

[Solved] Add Melee Våben


Sandfeld

Recommended Posts

Jeg husker da de nye våben blev addet, der var der nogle nye våben som fx øksen. Jeg synes det var utrolig fedt at have dem med i spillet. Har dog ingen ide om hvorfor de blev fjernet, og vil spørge om de kunne komme med ind i spillet igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Scaled skrev:

Øksen var alt for god - den skadede til tider 1000 damage - derfor blev øksen fjernet.

Jeg synes dog også, at øksen skal tilbage.

Det er selvfølgelig også forståeligt, men kunne man så ikke putte skaden ned på den?

 

3 minutter siden, Mr Hunt🍍 skrev:

hvad med lysværd?

Det kunne være seriøst cool, men tror ikke der vil være den største rp over det. Men kunne være frækt med flere melee våben, end bare øsken.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være sjovt, hvis man kunne finde en sten på jorden en gang imellem, som Man kan kaste eller slå med. Den skulle selvfølgelig ikke skade særlig meget, og det skal selvfølgelig være sådan at politiet kan give en bøde eller sådan noget hvis man bruger den som et våben. Bare en sjov idé 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.