Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvorfor er det ikke alle radioer der virker?


~Misser~

Recommended Posts

Virker de ikke fordi at i skal have fornyet tilladelse til at direkte streame radioerne, eller virker de ikke fordi at der er gået ged i systemet?

 

Mig og mine venner er rimeligt trætte af at vi ikke kan høre musik da ikke alle radioer virker samt at de radioer der virker der er der så reklamer på konstant og på stavox radio er det ikke det bedsge musik der bliver afspillet. 

 

Så hvad er problemet egentligt?

 

MVH. Misser

 

Link til kommentar
39 minutter siden, Aske skrev:

Grunden til at der er reklamer på er at hvis du for eksempel tænder for nova i din bil og lytter så er det det samme som i den rigtige radio.

Radio kanalerne komme fra virkeligheden det er ikke bare nogen de selv har sat musik på

 

jeg er ikke irriteret over at der er reklamer konstant på novaFM jeg er irriteret over at de fleste andre radioer ikke virker

 

Link til kommentar
13 minutter siden, ~Misser~ skrev:

 

jeg er ikke irriteret over at der er reklamer konstant på novaFM jeg er irriteret over at de fleste andre radioer ikke virker

 

 

Var det ikke en idé at skrive hvilke kanaler der ikke fungerer, således at det kan blive undersøgt?

Link til kommentar
2 minutter siden, Aske skrev:

Sidst jeg havde set det fik stavox deres kanaler fra radioplay.dk det kan være de har ændret nogen af linkene, så de skal opdateres i filerne

 

De skulle meget gerne også have en tilladelse til at streame radioerne.

Og hvis det licens er gået ud og ikke længere er gyldigt så skal de forny det?

Link til kommentar
11 timer siden, ~Misser~ skrev:

De skulle meget gerne også have en tilladelse til at streame radioerne.

Og hvis det licens er gået ud og ikke længere er gyldigt så skal de forny det?

Mener at kanalerne ligger så alle kan bruge dem på deres servere 

Og licens bøden for at afspille musik for sine "kunder" ligger vist omkring de 7,5 - 10 k

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.