Hop til indhold
Stavox

[Solved] Radiovært


Alex5700

Recommended Posts

Hej Stavox!

 

Sad lige pludselig og kiggede på chatten, og opdagede at der stod noget med Stavox radio. Lige nu funker det sårn at du går ind på en hjemmeside og smider et link til en sang.

 

Min tanke var, at man skulle skrive en ansøgning til STAFF og hvis man bliver accepteret, bliver der åbnet op for jobbet som radiovært.

 

Som radiovært kan man:

- sidde og snakke i radioen

- Vælge musik

- Starte sin egen radio kanal - og navngive den

- Eje / Starte et studie

- Invitere folk til dit studie, hvis de har en god historie

 

I bund og grund det samme som en "Rigtig" radiovært kan i virkeligheden.

 

Og med denne tilføjelse, ville det være relevant også at tilføje et eller andet så man kunne høre radio uden at sidde i bilen.

 

Måden man kunne tjene penge på, kunne fx. være:

- Du får X antal penge i minuttet --> bliver baseret på hvor mange lyttere du har.

- Bare en fast løn, som der er ved de andre jobs.

 

Skriv gerne jeres feedback :D

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MRBennetsen skrev:

Fantastisk idé, men er der ikke noget med copyright indeover det?

Hmm det er jeg faktisk ikke sikker på, og ved ikke helt hvordan jeg skulle kunne undersøge det. Men er det ikke lidt det samme som den nuværende "Stavox Radio"? :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MRBennetsen skrev:

Nååårh jo! Det er jo tiladt at direkte streame tingene fra nettet så længe det er offentlig gjort på steder såsom youtube, så at tilføje et youtube link som musik, ville ikke være imod tror jeg. 🙂

Det lyder rigtigt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror der ville være rigtig meget trolling omkring det.
Fx. hvis en person stopper med at spille på Stavox, og vælger at gå ind på serveren at trolle, og tilfældigvis være 'radiovært', så kan de jo bare skrige et eller andet ind i deres mic, også ville 'alle' jo høre det, som han siger.

 

Men god idé, hvis der vil komme en måde, at følge op på trollers, så ville det være en verdensklasse idé.

Sov godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, sprit lone skrev:

Tror der ville være rigtig meget trolling omkring det.
Fx. hvis en person stopper med at spille på Stavox, og vælger at gå ind på serveren at trolle, og tilfældigvis være 'radiovært', så kan de jo bare skrige et eller andet ind i deres mic, også ville 'alle' jo høre det, som han siger.

 

Men god idé, hvis der vil komme en måde, at følge op på trollers, så ville det være en verdensklasse idé.

Sov godt.

Det var nemlig også derfor at man skulle skrive en ansøgning :D

 

Godnat

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Alex5700 skrev:

Det var nemlig også derfor at man skulle skrive en ansøgning 😄

 

Godnat

Det var ikke min mening, at 'disse' din idé, hvis du har fået den opfattelse, så må du undskylde.

men som jeg nævner, så kunne en person, som stopper med at spille, kunne gå ind på Stavox og trolle.

God dag i morgen. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, sprit lone skrev:

Tror der ville være rigtig meget trolling omkring det.
Fx. hvis en person stopper med at spille på Stavox, og vælger at gå ind på serveren at trolle, og tilfældigvis være 'radiovært', så kan de jo bare skrige et eller andet ind i deres mic, også ville 'alle' jo høre det, som han siger.

 

Men god idé, hvis der vil komme en måde, at følge op på trollers, så ville det være en verdensklasse idé.

Sov godt.

Det kan en staff og vicerigspolitichef jo også gøre, men det gør man jo ligesom ikke. Hvis der var det samme form for system ligesom ansøgning til vicerigspolitichef, så tror jeg sagtens det kunne lade sig gøre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, sprit lone skrev:

Det var ikke min mening, at 'disse' din idé, hvis du har fået den opfattelse, så må du undskylde.

men som jeg nævner, så kunne en person, som stopper med at spille, kunne gå ind på Stavox og trolle.

God dag i morgen. 🙂

Ahah bare rolig, bad om kritik og forstod det ikke negativt😉

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Sandfeld skrev:

Det kan en staff og vicerigspolitichef jo også gøre, men det gør man jo ligesom ikke. Hvis der var det samme form for system ligesom ansøgning til vicerigspolitichef, så tror jeg sagtens det kunne lade sig gøre. 

Sådan havde jeg ikke set på det. Undskyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

 

Nu er det jo så'n at der ikke er så forfærdelig mange der bruger "Radioen" (Hvad jeg ligger mærke til). Så det vil nok være lidt spil af tid.

Men ellers en fin idë. Det ville få folk til at bruge radioen mere og mere. Så det er jo meget godt.

Men det vil sikkert ogs' kræve mere af serveren at der skal laves op til "X" antal radiokanaler, mere end der allerede er. Men det er selvfølgelig op til @Dynn @Emoyly @ZeNoxXi @DetBareMads osv.

 

Fortsæt god dag 🙂

 

// Kenzo

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kenzooooo skrev:

Hejsa

 

Nu er det jo så'n at der ikke er så forfærdelig mange der bruger "Radioen" (Hvad jeg ligger mærke til). Så det vil nok være lidt spil af tid.

Men ellers en fin idë. Det ville få folk til at bruge radioen mere og mere. Så det er jo meget godt.

Men det vil sikkert ogs' kræve mere af serveren at der skal laves op til "X" antal radiokanaler, mere end der allerede er. Men det er selvfølgelig op til @Dynn @Emoyly @ZeNoxXi @DetBareMads osv.

 

Fortsæt god dag 🙂

 

// Kenzo

 

Det er jo derfor jobbet skal komme - så folk netop bruger radioen mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det lyder som en god ide. Man kunne som de andre siger tilføje en whitelist som der også er på vicerigs.

Men hvis folk har tænkt sig at micspamme er det så ikke nemmere for dem at blive politi og så bare sidde og råbe over politiradioen?

Og hvis det så skulle ske, så kunne man lave en form for demote hvis der ingen staffs er på.

Ellers kunne man lave en form for radio kan kunne stille på gaden, og så tilføje en måde den ligesom kan spille på.

 

Fortsat god dag, beklager stavefejl på forhånd skrevet på tablet.

 

// Nooah.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.