Hop til indhold
Stavox

E2 Lavning


~Misser~

Recommended Posts

Da jeg keder mig konstant ville jeg give mig selv en lille Udfordring!

 

Det går simpelthen ud på at alle kan skrive under det her post en E2 idé også ville jeg hurtigst muligt lave den og lægge den op!

 

Med E2 Idé mener jeg ikke ting som (Gunshop og Bank) Jeg mener sjove ideer noget man kan bruge til noget og ikke bare er et skilt med et ur på.

Gerne noget hvor der er funktioner osv.

 

Tak på forhånd MVH. Misser

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Sandpapir skrev:

Lav en "kopi" af stavox forum, fuld fungerende.

Jeg er faktisk selv godt igang med det, men det er ved at være noget tid siden jeg sidst har arbejdet på den.

 

Idé med dette opslag var at jeg ville lave ting for folk og ikke ting de er i gang med i forevejen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Sandpapir skrev:

Lav en "kopi" af stavox forum, fuld fungerende.

Jeg er faktisk selv godt igang med det, men det er ved at være noget tid siden jeg sidst har arbejdet på den.

Lav det til en app istedet for... meget nemmere, end at kode et helt forum i E2. Da det bliver svært, når der skal gemmes data i din E2.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, ~Misser~ skrev:

Da jeg keder mig konstant ville jeg give mig selv en lille Udfordring!

 

Det går simpelthen ud på at alle kan skrive under det her post en E2 idé også ville jeg hurtigst muligt lave den og lægge den op!

 

Med E2 Idé mener jeg ikke ting som (Gunshop og Bank) Jeg mener sjove ideer noget man kan bruge til noget og ikke bare er et skilt med et ur på.

Gerne noget hvor der er funktioner osv.

 

Tak på forhånd MVH. Misser

@~Misser~ Du er vil godt klar over at i gunshops og banke er der funktioner, ik?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.