Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage | Sekondløjtnant Sand


Xean -.-

Recommended Posts

Dit in-game navn: Det er meget forskelligt, men lige nu er det Mic.

 

Staff in-game navn: Sekondløjtnant Sand.

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:73536783

 

Staff SteamID: STEAM_0:1:37672384

 

Forklar situationen og beviser:

Min første episode med Sand:

Jeg kan ikke huske datoen på handlingerne her, men klokken var omkring 12:00 - 13:30.

Jeg står stille og roligt og laver E2 i min base halv-tidligt om morgen inde i kraftværket, lige pludselig ud af ingenting høre jeg en eller anden tage fat i mine printere, og jeg kigger selvfølgelig.

Tænker lige video skal ses også: Link [YT] <--

Det her er dog kun første gang han vælger at noclip / tp ind i min base og tage fat i mine printere, har også en anden video her, hvor man kan se ham igen.

Det skal lige siges, det er kun de 2 video ovenovre jeg har bevis på, men mellem de 2 video kan jeg også huske han skød på mine printere et par gange, og han har også taget fat i dem flere gange mellem de 2 videoer, men kan jeg dog ikke bevise.

 

Anden situation med Sand:

D. 28-September, klokken 22:00 ca.

Her kan det godt være jeg "flueknepper" lidt, men generelt er Sand sådan...

Her svare han Mike Hansen meget dumt igen (efter min mening) og den case blev aldrig til noget da Mike gav op på at kalde igen: Imgur. <---

Så også lige inden vi går videre til de sidste par videoer jeg har vil jeg lige notere Sand skrev dette i OOC: Imgur <-- det skal så også siges at Sand var den eneste som ikke overholdte dette selv. (Udover en eller anden borgmester der forsøge at RDM os, men det er irrelevant her)

 

Jeg er Borgmester og skifter job (til Tyv) lige ved siden af en betjent, og så forsvinder min bil selvfølgelig, da den har den blå nummerplade. Jeg spørger pænt betjente om jeg ikke må få et lift ind til Byen og det mener Sand så at han ikke må.

Video på sand siger en betjent ikke må køre med en "kriminel" <--

 

Mig og Mike bygger en base til Kraftværket (tror jeg vi gjorde, kan ikke huske det)

Men videoerne siger egentlig også sig selv: Mic's side af Sand noclipper ind i min base (igen, igen) <-- | Har også en video fra Mike's side: Mike's synsvinkel <--

Grunden til der er sådan et cut i Mike's video er fordi at der kun bliver recorded når han er inde i spillet, men hvis i kigger på tiden oppe i højre hjørne passer de perfekt sammen.

 

Sidst, men ikke mindst:

Videoen <--

Her ser vi Mike komme hoppende, hvorefter Sand så kommer flyvende og skyder lidt tilfældigt over det hele, og til sidst skyder han så Mike i ryggen (i noclip), som jeg husker det gav han ikke engang Mike sit liv igen efter, men er dog ikke sikker.

 

 

Håber ikke det er for rodet, har gjort mit bedste for at svare til enkelte scenarier og mest overskueligt som muligt.

Beklager også på forhånd for stavefejl, men klokken var 4:10 der jeg blev færdig med at lave postet her.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Sandpapir skrev:

Sidst, men ikke mindst:

Videoen <--

Her ser vi Mike komme hoppende, hvorefter Sand så kommer flyvende og skyder lidt tilfældigt over det hele, og til sidst skyder han så Mike i ryggen (i noclip), som jeg husker det gav han ikke engang Mike sit liv igen efter, men er dog ikke sikker.


Dette skete op til flere gange i træk.

Jeg syntes selv at alt det han gjorde denne aften, (EFTER at havde sagt der vil blive givet en mere hår straf til alle i ooc), er fuldstændig uforskammet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Umm ja, jeg ved godt at det ser lidt skidt ud, og det er også den første klage på mig siden at jeg blev ansat, men her kommer min forklaring.

 

Altså det første var tidligt på eftermiddagen, og der var ikke så mange inde og lave noget, så jeg fløj bare lidt rundt og kigget på hvad folk lavet.

Jeg så at du stod og kodet lidt i din base, og tænkte at jeg bare for sjov ville lege lidt spøgelse med dine printere der lå der. Dog så mener jeg ikke at jeg skød dine printere, da jeg ved at det nok er at gå over stregen, og er træls for den som har dem. Jeg kan godt se at man normalt vis ikke bare flyver ind hos folk, og leger lidt med deres printere, men der skete ikke så meget RP på det tidspunkt, så vil bare drille lidt for sjov.

 

Den anden ting, med staff-beskeden, var fordi "så vidt jeg husker", Nicolai P som havde kaldt case over at dem der ejet meth-bygnigen ved industri, ikke brugte den.

Og derfor skrev jeg så til ham, om han ikke kunne sælge den, hvis ikke han brugte den.

Men fandt så ud af at imens jeg skrev dette, havde han åbenbart købt den eller noget?, det virket lidt forvirret for mig, men sluttet det derefter.

 

Den OOC besked, var så fordi at der i løbet af aften havde der været ret meget Copbait og RDA cases, og da den anden sidste staff smuttet, så sad jeg lidt alene med det, så jeg skrev den besked for at folk så ville lade vær med at bryde flere regler.

 

Det med betjenten der vil give dig et lift, havde jeg ikke set, før at han kørte rundt med dig, og derfor troet jeg at han bare lå og kørte rundt med kriminelle, fremfor at passe sit job. Så det var lidt en misforståelse.

 

Den anden gang jeg røg ind i jeres base, var vist fordi at jeg sad og kigget lidt, og så kom til at trykke R, som jo teleporter en hen til hvor man i Spec er. Og derfor sagde jeg så bare lige hej, for ikke at det virket mærkeligt, og skyndte mig at flyve væk igen.

 

Den sidste må jeg være ærlig og indrømme, at der vil jeg bare lege lidt rundt med jer, og tænkte at dig og mike havde det fint med en lille skydekrig for sjov. Vidste ikke at han blev sur over det, da jeg troet at i var okay med det. Så det må han og du undskylde, men det sker jo tit om aften at når folk ikke laver så meget, så leger man bare lidt rundt, og det troet jeg ikke at i havde noget imod. Sorry 🙁

 

Det var ca det jeg kan huske fra min side af, af de forskellige ting der skete.

Og til slut vil jeg også sige at jeg normalt tager staff-arbejdet ret alvorligt, og selvfølgelig ikke skal bryde reglerne når serveren er fuld aktiv.

Nogle af de ting der skete var kun fordi at jeg troet at i var okay med lidt trollerrig, lidt ligesom nogle af de andre sene aftener f.eks, og så skete der ikke så meget den aften.

 

Jeg underskylder personligt overfor min opførsel for dig og mike, og håber at vi kan blive okay igen.

Og så skal jeg også nok lige tage den snak med Vito når han har tid. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Den anden ting, med staff-beskeden, var fordi "så vidt jeg husker", Nicolai P som havde kaldt case over at dem der ejet meth-bygnigen ved industri, ikke brugte den.

Og derfor skrev jeg så til ham, om han ikke kunne sælge den, hvis ikke han brugte den.

Men fandt så ud af at imens jeg skrev dette, havde han åbenbart købt den eller noget?, det virket lidt forvirret for mig, men sluttet det derefter.


det som foregik var at jeg "Mike Hansen" kaldte case over at "Nicolai P" Som ejede dørene, ikke brugte dem. Dermed fik jeg så det svar som du ser på billedet.

Jeg blev selv rimelig frustreret over hvordan jeg skulle behandles over en staff Samtale, derudover så ventede jeg til sidst fordi jeg regnede med du ville komme, men du kom aldrig, dermed gav jeg op på den case.. 
Så mig og Mic blev nød til at vente 15min på at vi selv kunne tage bygningen igen.

 

25 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Den sidste må jeg være ærlig og indrømme, at der vil jeg bare lege lidt rundt med jer, og tænkte at dig og mike havde det fint med en lille skydekrig for sjov. Vidste ikke at han blev sur over det, da jeg troet at i var okay med det. Så det må han og du undskylde, men det sker jo tit om aften at når folk ikke laver så meget, så leger man bare lidt rundt, og det troet jeg ikke at i havde noget imod. Sorry 🙁


jeg har som sådan ikke noget imod at du skød på mig i sjov hvis det var fair. Men du valgte simpelthen at flyve rundt i noclip, og ikke engang spørge mig først.
men det som irriterede mig var at du gjorde det EFTER du havde givet besked om at der ville komme en hårdere straf, men derefter var du nærmest den eneste der brød reglerne.
Det er også det jeg ligger mere vægt på her.

 

-Mike

 

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Altså det første var tidligt på eftermiddagen, og der var ikke så mange inde og lave noget, så jeg fløj bare lidt rundt og kigget på hvad folk lavet.

Jeg så at du stod og kodet lidt i din base, og tænkte at jeg bare for sjov ville lege lidt spøgelse med dine printere der lå der. Dog så mener jeg ikke at jeg skød dine printere, da jeg ved at det nok er at gå over stregen, og er træls for den som har dem. Jeg kan godt se at man normalt vis ikke bare flyver ind hos folk, og leger lidt med deres printere, men der skete ikke så meget RP på det tidspunkt, så vil bare drille lidt for sjov.

Kan godt se hvad du mener her, men som jeg husker skrev jeg også i chatten "No", første gang eller anden gang du gjorde det, men du blev derefter ved.

Det med du skød på mine printere er lidt ærgerligt at jeg ikke fik det på optagelse. Men syntes ikke du kan bruge "for sjov" som en undskyldning, da du måske burde overveje at gøre sådan nogle ting "for sjov" på nogle som du faktisk snakkede med. Altså vi to har aldrig rigtigt snakket sammen overhovedet, og jeg ved ikke om det er fordi du bare har lyst til at være flabet eller gøre det for sjovt.

 

24 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Den OOC besked, var så fordi at der i løbet af aften havde der været ret meget Copbait og RDA cases, og da den anden sidste staff smuttet, så sad jeg lidt alene med det, så jeg skrev den besked for at folk så ville lade vær med at bryde flere regler.

Men hvis vi ikke må "bryde regler" så må du vel heller ikke?

Når du skriver sådan noget regner vi med at der stadig er nogle som stadig gerne vil RP, eller iværtfald at der stadig skal være orden på serveren.

 

25 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Den anden gang jeg røg ind i jeres base, var vist fordi at jeg sad og kigget lidt, og så kom til at trykke R, som jo teleporter en hen til hvor man i Spec er. Og derfor sagde jeg så bare lige hej, for ikke at det virket mærkeligt, og skyndte mig at flyve væk igen.

Lyder ærlig talt bare som en dårlig undskyldning, det er jo heller ikke første gang du bare no-clipper ind i en base tydeligvis.

 

28 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Den sidste må jeg være ærlig og indrømme, at der vil jeg bare lege lidt rundt med jer, og tænkte at dig og mike havde det fint med en lille skydekrig for sjov. Vidste ikke at han blev sur over det, da jeg troet at i var okay med det. Så det må han og du undskylde, men det sker jo tit om aften at når folk ikke laver så meget, så leger man bare lidt rundt, og det troet jeg ikke at i havde noget imod. Sorry 🙁

Som Mike også skriver, burde du nok lige spørge inden, eller hvis du nu ser os "trolle" rundt, kunne du evt. også deltage, men problemet ligger lidt i den besked du skrev i OOC, og vi ville derfor ikke bryde en masse regler, fordi så ville vi jo "få en hård straf".

Link til kommentar
Del på andre sites

@Mike Hansen Når ja, nu kom jeg i tanke om det første ja, det var så omvendt, og tror også at en eller anden sagde at i havde overtaget den, men det var jeg bare lidt forvirret over.

Og du må undskylde at der gik noget tid og at jeg så ikke kom, men der var et eller andet jeg lige var ved at undersøge og så tænkte jeg ikke over lige at komme til dig.

 

Det andet kan jeg så godt forstå at du ikke lige gider at kæmpe mod en i noclip, og ja, jeg skulle nok også lige havde spurgt først, før vi leget skydekrig.

Og jeg forstår godt det med at du tænker meget over den besked, men altså jeg skrev det mest bare for at folk som brød reglerne på forskellige områder (RDA eller RDM osv) ikke forsat.

For det jeg tænkte med beskeden, det var at folk ikke skal bryde reglerne når det går udover andre på en negativ måde, og de så bliver sur over det og kalder case over det, det vil jeg helst ikke have at folk føler.

Så derfor med at vi så trollet lidt på hinanden tænkte jeg var okay, "og lidt fordi at jeg havde glemt beskeden" mest fordi at i jo virket til at være okay med det, så begge parter var ok omkring det, og derfor kunne vil godt lege lidt.

 

Og til dig Mic.

Jeg kan godt se at den OOC besked, var måske lidt overdrevet i sidste ende, og havde også lidt selv glemt den efter der var gået en lille time.

Det med anden gang jeg kom ind i jeres base, ved jeg godt nok lyder som en dårlig undskyldning, men det skete bare ved et uheld at jeg teleportet derind, når at jeg bare vil side og kigge med i spec.

Og ja, jeg skulle nok rent faktisk havde snakket lidt med jer, eller bare "være med på en måde" inden at jeg trollet lidt med jer, det tænkte jeg ikke lige over, og når i selvfølgelig ikke vil have en "hård straf" så forstår jeg godt at i nok ikke vil begynde at trolle.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Du må meget undskylde, men jeg er desværre på weekend hos noget familie, indtil søndag eftermiddag.

Så hvornår kunne ellers så være? (Jeg kan muligvis imellem kl 12-13:15 ca i morgen "Fredag") @ZeNoxXi

Så bliver vi nødt til at gøre det søndag

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket med Sand over teamspeak, om hvad der er blevet gjort forkert i denne situation, og hvordan det rettes op på fremover. Det han har gjort er selvfølgelig ikke i orden, og det er vi meget opmærksom på.

Jeg har også fortalt det til Mic over teamspeak.

 

Tak for klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.