Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


Rasmusferre

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:35597683

Hvorfor skal du unbannes: jeg lånte min steam ud til nogle andre af mine venner, sådan de kunne spille noget csgo og de drenge har så været inde og ødelægge mit spil på stavox for mig kan jeg se, har snakket med dem og de har undskyldet og frem af rettet vil jeg ikke låne min steam ud. undskyld på deres vegne, håber virklig jeg må få unban

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, du/"din ven" valgte som politi, sammen med en tyv, at storme en base som vi var igang med en byggecase i.

Der vælger du, eller "din ven" så at gå ind og skyde en af dine med-betjente (@John Hudson) og opførter sig meget troll i den case som jeg hiv jer i, hvor du og en anden betjent var indblandet i RDM..

Efter lidt overvejelse, vælger jeg så at banne dig i et par dage ca, hvorefter at jeg så kigger lidt på din profil i vores systemer. Der så jeg at du har været bannet et par gange før for bla, Mass RDM, og RDM.

Da jeg også kan se at du har været bannet for (Mass RDM som betjent *Mod andre betjente*) før, virker det lidt til at du næsten gør det samme her, og derfor virker det ikke som om at du lært efter de bans du tidligere har fået.

 

Jeg kunne derfor godt tænke mig lidt at hører din forklaring på episoden i lidt dybere detaljere, og så vil jeg også godt hører lidt hvordan du mener at "du/dine venner" ikke vil kommer til at gøre det igen?.

Link til kommentar
Del på andre sites

kan selvfølgelig ikke tale på min venners vegne men kan godt sige jeg gjorde det ikke denne gang, det var en ven, (uden mit tilladelse).  jeg har været bannet før og siden da har jeg personligt selv lært og opfører mig efter stavox´s regler, og derfor ved jeg godt hvad jeg må og ikke må, og dermed lært fra nu af skal jeg ik låne min account ud mere, sådan jeg kan beholde mit ophold på stavox.

og de dybe detaljer er: jeg har lånt min account ud til en ven Patrick og han har så spillet sammen med en af vores fælles venner og de har så brudt reglerne, og dermed kommer de aldrig på min account igen.

håber helt i vil tage imod min undskyldning og håber i forstår jeg ik låner min account ud mere så vi ikke kommer i denne situation igen.  

håber du forstår.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, jeg overvejer lidt om det måske kunne sættes lidt ned, da du nu pænt har forklaret situationen og lover at du ikke gør det fremover.

Men jeg vil lige prøve her de kommende dage at diskontere det med Mikk, og så kan det være at du kan få en nedsættelse på 1-2 uger, eller prøveunban, alt efter hvad vi kommer frem til.

Du vil hører mere fra mig, om kort tid.

 

Hilsen

Sand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.