Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvad irriterer DIG ved Rockford?


Emoyly

Recommended Posts

36 minutter siden, ~Misser~ skrev:

Det der i hvertfald irritere mig, det er at kigge på de der kæmpe store baser folk bygger ved hospitalet på Rockford. Er du gal det er irriterende at ens FPS dropper en del pga. At folk synes det sjovt at bygge så store grimme baser og bruger alligevel ikke alt den plads de får. Legit gør noget ved hospitalet så folk ikke kan bygge så store baser så hele serveren får FPS drop fordi at folk synes det er sjovt at bruge de baser. Lav om på Rockfords Hospital eller udenset hvad bare lav en Regel om at man ikke må bygge en base der er 64x64x32. Ved du hvad, bare lav om på det hospital så du slet ikke kan lave sådan en stor base ved brug af de lange indkørsler osv. Eller lav en regel der siger at du ikke må bygge på indkørslerne

Regel 3.11 - "Det er ikke tilladt at bygge på parkeringspladser inde i byen på Rockford." 

Desværre, har der længe været mange problematikker om betegnelsen "inde i byen" da nogle mener det udelukkende er p-pladsen til bilspawning, mens andre mener det også gælder for hospital, Moderne bar, biffen, osv.

Det her ville kunne løses ved en ændring i reglens ordvalg/opsætning.

Link til kommentar
5 minutter siden, Guzern skrev:

Regel 3.11 - "Det er ikke tilladt at bygge på parkeringspladser inde i byen på Rockford." 

Desværre, har der længe været mange problematikker om betegnelsen "inde i byen" da nogle mener det udelukkende er p-pladsen til bilspawning, mens andre mener det også gælder for hospital, Moderne bar, biffen, osv.

Det her ville kunne løses ved en ændring i reglens ordvalg/opsætning.

Inde i byen er inde i byen - hvordan opstår der problemer med det?

Link til kommentar
12 minutter siden, Scaled skrev:

Inde i byen er inde i byen - hvordan opstår der problemer med det?

Lige siden jeg startede på Stavox har jeg Aldrig oplevet at alle staffs har samme holdning om det.

Fx lige nu. DBMads og nogle andre staffs havde en base af størrelsen nævnt tidligere i tråden, men du siger her det ikke er tilladt.

Link til kommentar
13 minutter siden, Guzern skrev:

Lige siden jeg startede på Stavox har jeg Aldrig oplevet at alle staffs har samme holdning om det.

Fx lige nu. DBMads og nogle andre staffs havde en base af størrelsen nævnt tidligere i tråden, men du siger her det ikke er tilladt.

Jeg citerer bare reglerne, som nævner, at det ikke er tilladt, at bygge på p-pladser såsom den ved hospitalet.

Link til kommentar
1 time siden, Guzern skrev:

Lige siden jeg startede på Stavox har jeg Aldrig oplevet at alle staffs har samme holdning om det.

Fx lige nu. DBMads og nogle andre staffs havde en base af størrelsen nævnt tidligere i tråden, men du siger her det ikke er tilladt.

Ligesom med fortovet, nogle mener man slet ikke må, mens andre mener det gode være ude, hvis det ikke forstyrrer nogen. 

Link til kommentar
  • 2 weeks later...
6 timer siden, bhopnerd csgoegg.com skrev:

Kan man måske ikke lave sådan et slum kvarter  

Faktisk en meget god idé til det hjørne af mappet hvor den gamle gang-post er ved kløften(Ikke vandtårnet)
Selvfølgeligt kun hvis at der kan blive lavet noget, der er brugbart og ikke bare fylder.

Link til kommentar
På 22/10/2019 den 12:51 AM , Emoyly skrev:

Projektet er lige på pause for tiden, da jeg både har en del anden ting jeg skal have lavet, og at jeg sidder lidt fast i lidt irriterende problemer med selve mappen.

Bare rolig, projektet er bestemt ikke dødt!

 

Hvad er problemet? Måske kender jeg en løsning. 

Redigeret af I Eath You <3
Link til kommentar
20 timer siden, Emoyly skrev:

Propper er blandt andet et problem. Kan sgu ikke få skidtet til at virke ordentligt, og bliver lidt nødt til at bruge det, da mappen ellers overskrider brush limiten

 

Der dukker mange sjove fejl op, når man decompilinger en bsp til vmf.
Hvis bygninger/veje ovs er af flere dele (func_detail, func_brush) så kan alle markeres og laves til en group, og mindske brush limit.. 

Redigeret af I Eath You <3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
4 timer siden, I Eath You <3 skrev:

 

Der dukker mange sjove fejl op, når man decompilinger en bsp til vmf.
Hvis bygninger/veje ovs er af flere dele (func_detail, func_brush) så kan alle markeres og laves til en group, og mindske brush limit.. 

Rock er heldigvis ikke decompiled. Der er i forvejen også masser af func_details, men det kunne nu være nyttigt at kunne lave flere af dem om til props, hvilket jo er hvad propper er til for

  • +Rep 1
Link til kommentar
  • 3 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.