Hop til indhold
Stavox

[Solved] Online E2 kodning.


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Mit forslag og ønske på stavox, er at de får deres egen E2 hjemmeside, til kodning af e2, når jeg tænker på det mener jeg at folk der er glade for at kode e2 kan gå derind og så fungere det som inde i spillet. Du kan tjekke efter fejl, du kan bruge "hints" og alle funktionerne. Når man mener at man er færdig skal der helst være en download knap til en fil, der indeholder din nye E2 kode, lige til at ligge ind i garry's mod mappen.

 

Det ville også fungere med en applikation.

 

Kom gerne med feedback, både godt og ondt.

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, MRBennetsen skrev:

Korrekt, og @Guzern jeg koder selv, tror ikke jeg forstår dit spørgsmål, hvis det er fordi jeg skal lave online E2 kodning, kan jeg godt sige mine evner ikke strækker sig til det.

Han mener, at du kan kode din egen side hvor du kan lave Expression 2 på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ser ikke grunden til at lave en helt side til at kunne kode E2 på.

Hvis ikke du kan vente til du sidder på stavox, og kan gøre det selv igen, så er der faktisk allerede andre muligheder.

 

Du kan først og fremmest gå tilbage til et gammelt post hvor Hancock og Emoyly havde udgivet et E2 Syntax til

visual studio code. Her giver det allerede en guide på hvordan det skal installeres, dette er dog ikke helt optimalt mere.


Hvis du allerede havde set dette link, så kan det godt være du er faldet over at download linket ikke virker mere.

derfor er der kommet andre muligheder for at kunne installere det, og det gør du med dette link.

https://marketplace.visualstudio.com/items?itemName=dj-haski.e2syntax

Måden du installere det på er sådan her:

  1. Download Visual Studio Code
  2. Når det er færdigt, åben Visual Studio Code.
  3. tryk CTRL + Shift + X
  4. Søg efter "E2 Syntax Support"
  5. tryk Installer.

Nu når du har det helle installeret skal du blot åbne en af dine Expression 2 Filer og åbne det i visual studio.

Hvis den bare viser en masse grå tekst når du åbner det, så skal du lige sætte Syntax'en til "Expression 2" nede i hjørnet.

her er nogle billeder som viser det.

 

Håber dette kan hjælpe dig til at kunne gode E2, andre steder end inde på serveren.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.