Hop til indhold
Stavox

Parker din kost ordenligt!


Ziipen

Recommended Posts

1 minut siden, Marcus skrev:

Burde nok stoppe den her, det ender med en staff giver mig ban igen, fordi man åbenbart kommentere på ting.

 

#StavoxSynker

Så trækker man sig tilbage når alle ens argumenter ikke længere giver mening. Sæt dig ind i tingene næste gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ziipen skrev:

Så trækker man sig tilbage når alle ens argumenter ikke længere giver mening. Sæt dig ind i tingene næste gang.

Trækker i land da flere og flere mennesker kommer til, de oplevede ikke situationen. Sjovt hvordan alle rotter sig mod en når det omhandler en staff 😛

Som sagt, håber nogen ser det fra min synsvinkel af, og forstår mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hermione skrev:

troede du g

 

1 minut siden, Maloni skrev:

Det nægter jeg at tro med de elendige argumenter og at du ikke kan se at du har tabt denne diskussion

Måske burde i lige google hvad mentalt helbred er, tror vidst i har misforstået det hvis i mener at i kan dømme det over en chat som denne.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Marcus skrev:

Trækker i land da flere og flere mennesker kommer til, de oplevede ikke situationen. Sjovt hvordan alle rotter sig mod en når det omhandler en staff 😛

Som sagt, håber nogen ser det fra min synsvinkel af, og forstår mig.

Hvis du absolut havde dine argumenter på plads, havde du fortsat kampen.

Selvom personer rotter sig sammen, kan du vel stadig føre dialogen videre med mig ?

 

For to år siden, blev det også bekræftet at der intet hold var i det her så forstår ikke hvorfor du bliver ved gang på gang;

1) G4qIOVP.png

2) ZMFuFF2.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Sådan en hetz her er ikke noget som en staff burde rode sig ud i og opmuntre andre til at deltage i. 

Det var et mærkeligt ban, og det er mærkeligt at en masse mennesker som Marcus selv nævner, giver dig ret, på trods af at de nok kun har hørt din version af historien, Ziipen.

 

Hvis det havde været en anden spiller end Marcus, havde han ikke fået sat sit ban op med 7 dage for at kalde dig "taber" og "mærkelig". Det fik han udelukkende, fordi han er Marcus, og Mikk overhovedet ikke kan med ham. Havde du spurgt en anden staff end Dispy (som sjovt nok heller ikke kan fordrage Marcus), havde vedkommende nok heller ikke foreslået en uges ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Holy fuck, hvordan kan man dog få så ondt i røven over, at samtlige mennesker er gået sammen om at have det sjovt?

Det er jo en helt anden situation, end hvad Marcus fik ban for i 2018, uanset hvor dumt det ban nu engang var.

 

Men med det sagt, er der jo ingen grund til at besvare dumme posts som disse.

Når nogen nu gennem halvandet år har fastholdt samme holdning, kan et par ord ikke frigøre dem fra deres sære holdninger, og der er dermed ingen grund til at forsøge.

 

Af denne grund, vælger jeg at lukke for flere svar på denne post, og hvis folk fortsat har så ondt i røven, må de simpelthen bare lave en staffklage eller ban request, i stedet for at blive sure over et uskyldigt opslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.