Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request.


Henrik Andersen

Recommended Posts

SteamID:

STEAM_0:0:212786989

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Goddag!

Jeg har nu været et stykke tid væk nu, som  i bad mig om. Jeg har nu haft meget tid til at tænke over hvad jeg har gjort, og at det ikke var en smart ide. Derfor søger jeg nu om unban. Jeg vil gerne ind og spille SERIØST igen, og have det sjovt med de mange forskellige jobs der nu er kommet med tiden. Jeg er meget ked af hvad jeg har gjort, og at jeg ikke har taget det seriøst, men har haft tid til at modne mig i min ban periode og er klar til at komme ind igen. Der er mange der ved jeg godt kan finde ud af at spille seriøst rp, når jeg først er igang, og det er defor jeg søger nu. Jeg har mistet mange er mine rigtig rigtig gode venner på at jeg har dummet mig, og vil gerne ind i communityet igen. Håber i forstår 😃

 

Jeres // Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Du som tidligere staff burde han en forståelse for reglerne, og bare den mindste smule respekt overfor alle de fantastiske staffs der frivilligt bruger deres tid på Stavox. 
Efter du selv sagde op, blev du en af de største "cancer kids" jeg længe har oplevet på Stavox, og bare for at drage et par eksempler med, kigger vi da lige på din straffehistorik.

g8VAe0m.png

WDbITEu.png

aCQLzIX.png

BdIb332.png

pIBIRne.png

 

Og det er endda kun dine bans. Så kan vi også kigge på du utallige andre straffe. Jeg vil snakke med Mikk, og så må vi se hvad der sker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vito.

Som du skriver ovenover har jeg været tidligere staff og derfor burde jeg som du siger have lidt respekt overfor de andre staff, og jeg skulle selvfølgelig ikke være blevet til et "cancer kid" bare fordi jeg gik af som staff herinde. Jeg undskylder meget for min opførsel herinde, og det vil ændre sig, det lover jeg 😃

 

// Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber 10/11/19, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.