Hop til indhold
Stavox

Gratis E2 - til baser


~Misser~

Recommended Posts

Jeg har set alt for mange nu have en prop lavet til en fadingdoor, og derefter har de sat en knap ved siden af. Det er jo teknisk set i mod regelsættet så 

derfor har jeg lavet en E2 der åbner Fadingdoor´en og lukker den igen efter at der er gået 5sek. (det vil sige at du ikke selv kan lukke den, E2´en gør det 

selv efter de 5sek) | E2´en er rimeligt dårligt lavet da jeg brugte max 5-10min ca. på den, men håber at i kan bruge den alligevel |

 

Spoiler

@name Automatisk Fadingdoor knap - Af Ongo
@inputs EGP:wirelink User:entity
@outputs D
@persist 
@trigger 

 

 function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity)
 {
 TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1)
 BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2)
 Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit() setName("Automatisk Fadingdoor knap - Af Ongo") #Skal ikke pilles ved!!!
 }

 

function void wirelink:snask(){
EGP:egpClear()

EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512))
EGP:egpColor(1,vec(200,100,10))

EGP:egpText(2,"Klik og der ville g"+aa()+" 5sek og v"+ae()+"ggen ville lukke!",vec2(256,256))
EGP:egpAlign(2,1,1)
EGP:egpSize(2,22)
}

 

EGP:snask()

 

if(~User & User:keyUse() & ops()<150){
 if(EGP:egpButton(1,User)){
 timer("door",0)
 }
}

 

if(clk("door")){
stoptimer("door")
D=1
timer("tal",5000) 

 

if(clk("tal")){
stopAllTimers()
D=0

 
 

 

 

Link til kommentar
7 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Ville det ikke være nemmere at have en knap fremfor en hel skærm?

 

Ser du hvis man bruger en knap uden E2 eller med for den sags skyld. Så kan du lukke din fadindoor med det samme, hvor du så med en skærm skal vente 5sek og ikke kan abuse det på nogen måder.

Link til kommentar
8 minutter siden, ❤ ONGO ❤ skrev:

 

Ser du hvis man bruger en knap uden E2 eller med for den sags skyld. Så kan du lukke din fadindoor med det samme, hvor du så med en skærm skal vente 5sek og ikke kan abuse det på nogen måder.

Ikke med den som jeg har lavet.

Du kan på ingen måde lukke fadingdoor'en ved at trykke imens den er åbnet.

Link til kommentar

 

Lige nu, WimBlim skrev:

Ikke med den som jeg har lavet.

Du kan på ingen måde lukke fadingdoor'en ved at trykke imens den er åbnet.

Det var også bare en hjælp da jeg synes at man også kunne lave et fedt base design hvis man brugte en skærm? Min skærm idé er hjælpsom, men tror sku ikke at det hjælper så meget da folk alligevel bruger en standard knap og lukker efter 2sek. Men ja har set at de fleste har lavet en e2 med knap men har ikke set et opslag med en EGP skærm

Link til kommentar
Lige nu, ❤ ONGO ❤ skrev:

 

Det var også bare en hjælp da jeg synes at man også kunne lave et fedt base design hvis man brugte en skærm? Min skærm idé er hjælpsom, men tror sku ikke at det hjælper så meget da folk alligevel bruger en standard knap og lukker efter 2sek. Men ja har set at de fleste har lavet en e2 med knap men har ikke set et opslag med en EGP skærm

Har heller ikke sagt at det ikke er noget man kan bruge, men blot at man sagtens kan gøre så en knap ikke kan lukke en fadingdoor men kun åbne en.

 

Link til kommentar
33 minutter siden, WimBlim skrev:

Har heller ikke sagt at det ikke er noget man kan bruge, men blot at man sagtens kan gøre så en knap ikke kan lukke en fadingdoor men kun åbne en.

 

Jeg så godt og vel heller ikke din besked som noget negativt tværtimod så jeg det som en positiv besked da jeg godt kan se hvad du mener, dog mener jeg bare at en skærm kunne være mere praktisk. 🙂

Link til kommentar
1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Er du helt væk? Man kan godt kode en knap uden skærm?! det er endda nemmere end en EGP.

Jeg skrev på intet tidspunkt at man ikke kunne kpde en knap. Jeg ville bare selv foretrække en skærm frem for en knap da jeg synes at en skærm er lættere at håndtere end en knap. Men det er min mening

 

Link til kommentar
1 time siden, ~Misser~ skrev:

Jeg skrev på intet tidspunkt at man ikke kunne kpde en knap. Jeg ville bare selv foretrække en skærm frem for en knap da jeg synes at en skærm er lættere at håndtere end en knap. Men det er min mening

Jeg citerer: " Ser du hvis man bruger en knap uden E2 eller med for den sags skyld. Så kan du lukke din fadindoor med det samme, hvor du så med en skærm skal vente 5sek og ikke kan abuse det på nogen måder. " Du nævner at hvis man bruger en knap uden E2 eller med for den sags skyld, så kan du lukke din fadingdoor med det samme, det er jo forkert? Med e2 kan du sagtens lave en knap OG IKKE EN SKÆRM der kun kan lukke en fadingdoor efter de 5 sek den har været åben i, og så er det lettere end at man skal copy-paste EGPbutton osv. da en button bare bruge koderne 0 & 1. 1= aktiv og 0 = Inaktiv. så hvis du bare skriver en timer efter 5 sek at den vil reagere på knappen igen. Simpelt ikke 😉

 

 

Så hvis vi lige tager den op igen:

1 time siden, ~Misser~ skrev:

Jeg skrev på intet tidspunkt at man ikke kunne kpde en knap.

Jo, det gjorde du ganske rigtigt... eller nej du skrev man ikke kunne kode den til at kunne lukke en fadingdoor lovligt:

3 timer siden, ~Misser~ skrev:

Ser du hvis man bruger en knap uden E2 eller med for den sags skyld. Så kan du lukke din fadindoor med det samme, hvor du så med en skærm skal vente 5sek og ikke kan abuse det på nogen måder.

Og jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg hader når folk skriver; "Ser du" fordi de tror de ved en HEL del om et emne de er helt nye til.

 

God Dag

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.