Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Tjulle


~Misser~

Recommended Posts

Til den første historie:
Den tog vi på ts igår, hvor det blev klaret sammen med Bob, så den tænker jeg ikke der behøves yderlige på. 

Til historie 2: 
Jeg fik fortalt i casen, at basen med printere blev fjernet 10-15 min siden, altså inden de caller case på det. Derved indrømmer du jo at i går efter at huske længere tilbage end de 5 minutter "man kan". Jeg var selv i tvivl omkring om betjente måtte gøre det på den måde, så jeg går ind og snakker med Emoyly omkring det, hvor jeg fortæller det som jeg har fået af vide fra begge parter, herved bliver Emoyly og jeg (og de andre der sidder i staff rummet, kan ikke lige huske hvem) enige om at man som betjent ikke ved om printerne er blevet raidet inden de blev betjent, eller hvordan de er havnede der. 
Men jeg forstår ikke helt hvorfor du laver en klage på en case som jeg flere gange, udtrykkeligt gjorde opmærksom på at du ikke var en del af. Ja du var en del af Rp-situationen, men da det ikke er dig der lavede warrenten eller demotede de andre, ser jeg ikke nogle grund til at du skulle blande dig, inden jeg spurgte dig om noget. 
Du får flere advarsler for det, men vælger af ignorere det, hvor du referer til dagen før, med den lange case (historie 1). Nickolai kommer over og blander sig, men siger noget kort til dig, hvor efter han enligt bare står og lytter, hvilket jeg ikke har noget imod, men når folk blander sig og afbryder hele tiden, så skal de ikke være tæt på. 

- Jeg føler lidt den her er kørt personligt ud fra din side af, så hvis du vil, kan vi snakker om det over en kop te på TS (: 
møs møs 

Link til kommentar
Del på andre sites

Legit jeg spurgte flere en gang mundtligt og pokede dig også om vi skulle snakke i stedet for at jeg skulle lave en staffklag = jeg fik intet svar

 

Til det med at jeg ikke lavede nogen warrant eller noget. Det gjorde jeg faktisk. Jeg spran 1-2 printere og lavede warrant'en på lille pumpe.

 

Både i går og i dag lød det som om at du ikke har gidet at snakke. Så derfor tager vi den her hvor du ikkekan sige at du skal hen og spille comp osv. Og synes at det er vigtigere end at snakke om dine fejl.

 

Ja vi fik snaknet om det i går men derfor synes jeg stadig at det er i orden at bruge den historie også fordi at det er en fejl som jeg også ville have lavet en klage over men kom så videre og valgte så i dag at tage det med da det også er brugbart. 

 

Du skriver også at du fortalte at de printere der var i den base kunne være stjålet af andre. Hvilket er lidt mærkeligt da både mig og vlado forklare dig at vi har set mens de ikke var betjente at det var deres base. Så hvordan skulle de printere så have kommet der ned? For det var også deres egne skabe de stod i, ja præcis DERES EGNE skabe ikke nogen andres.

 

Så alt i alt vi måtte i princippet i følge regelsættet (der står nemlig ikke i regelsættet noget om sådan en situation) og udenset hvad så er printere og jobbet betjent ikke noget der høre sammen så det var præcist derfor at de blev demotet. 

 

Uden at hate eller noget men du skrev til mig på discord at du var sur på Bob Johnson fordi at han ikke hørte efter. Meeeen i de her 2 dage er du faktisk den eneste der ikke har hørt ordentligt efter. Alt det der er blevt sagt er legit ikke sivet ind endu fra dit vedkommende.

 

Igen no hate

 

MVH. Ongo

Samt en lille update!

 

De har jo udenset hvad haft printere kan man sige, så udenset hvor de kommer fra har de jo haft dem på et tidspunkt. Samt der var ikke over 2k i printerne.

 

Det er endu et bevis på at det han gjorde måtte han godt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Tjulle skrev:

Igen indrømmer du at i fail rper

 

Nu skifter du emne igen. Først handler det om at du synes at jeg RDA'er, det går så hen til 20sek og i dag siger du så demote uden grund fordi at vi ikke ved noget om deres printere? Og nu FailRP. Der var intet failRP for deres printerskabe er jo beviset på at de har haft printere oppe? Det har igen intet at gøre med tid. Igen vi køre der ned fordi at vi kan se at der ikke længere er en base og det er ikke failRP da vi godt og vel kørte forbi basen konstant fordi at den havde KOS og vi ville spotte hvem ejerne var. Men vi køre jo så der ned og min majker og jeg tænker det har jo sjovt nok lige været en KOS base så mund ikke der er printere i fordi at skabene var ikke blevet fjernet. Vi checker og sjovt nok er der printere i. Igen igen intet failRP. Der var oveni også nogle opbevaringskasser ca. 3 hvor 2 var tomme og i den sidste 1-2 våben.

 

(Jeg ændrede ikke historien tjulle som du beskyldte mig for i går. Jeg gør den mere detaljeret) da det alt i alt er kort fortalt til at starte med.

 

Helt ærligt så er dine argumenter ikke særligt gode. Men det så min mening kan man sige

 

MVH. Ongo

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Tjulle skrev:

I nævnte ikke noget om printer skabe i casen, men en smartdoor. 

Men hvor er beviset på det stod et helt printerskab? For så vidt jeg kunne se havde de fjernet det 

 

Ser du lidt efter at vi havde sprunget deres printere så slettede de begge deres skabe. Igen igen vlado fortalte flere gang at det var printerskabe. Du skal seriøst ikke begynde igen på det der med at det er os der skal have beviser for vi ved jo godt hvad vi har set! Så derfor er der ingen grund til at sige at vi skal have beviser for vi var ikke anklageren for den sags skyld anklagerne da de var 2 begge uden bevis på at det vi siger ikke er sandheden. Ligesom der skete i går så var det igen kun os der sagde noget for det meste Red Car og lille pumpe havde ikke særligt meget at sige til casen!

 

Du begår en masse fejl hvilket også er grunden til at jeg har skrevet en klage.

 

JEG MENER DET INDERLIGT UDEN AT VÆRE SALT ELLER FLABET FOR DEN SAGS SKYLD TOXIC. JEG HÅBER DU ENTEN RETTER OP PÅ DET ELLER BLIVER DEMOTET. DET MIN MENING FOR DU ÆNDRE DINE GRUNDE HELE TIDEN OG HOLDER DIG TIL EN PERSONS HISTORIE. 

 

Jeg er ved at være træt af det og jeg kan ikke se meningen i at tage sagen over TS for det ændre ikke på hvordan du tager cases hvis vi bare snakker om det.

 

Og efter den tur mig og bob fik i går er jeg ikke lige go for it når det handler om at snakke den ud med dig.

 

Ellers kunne du jo prøve at indrømme nogle af din fejl i stedet for at kæmpe. Alle mennesker begår fejltagelser  og det er okay, men det er ikke okay når man ikke står ved at man har begået en fejltagelse.

 

MVH. Ongo

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.