Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Ra1fi


Critz

Recommended Posts

Dit ingame navn: Critz
Staff ingame navn: Ra1fi
Dit SteamID: STEAM_0:0:142189984
Staff SteamID:STEAM_0:0:1027287
Forklar situationen:
Det starter med mig og @Ducky skal over til ham der var vicerigs, hvilket var MRHvid. Ducky ville ansøge om at blive betjent.
Vi går så over til ham, han står foran PD, og er i case. Jeg spørger så hvad der forgår, og bliver løftet 5m væk fra casen.
Her er et par billeder, hvor den blå tønde symbolisere os spillere.
Her ses hvor casen forgik, http://prntscr.com/pad41d

Vi bliver så løftet her til: http://prntscr.com/pad49a

Vi går så herover: http://prntscr.com/pad4y2

Ducky og jeg er begge enige om at der ikke blev sagt gå væk, eller noget i den stil, dette kan skyldes casen var isoleret eller så gik det bare ikke gennem voicechatten.
Vi bliver så løftet tilbage på den anden side af muren, og kigger frem igen, uden at sige noget da vi stadig venter på MRHvid. Somsagt siger jeg "Hvad forgår der", men @Ducky siger intet.

Jeg syntes ikke det er okay at vi kan blive kicket over sådan noget, altså i det mindste sig vi skal smutte, evt. stå på et tag hvis andre spillere ikke må lytte med.

(Da vi bliver taget væk, sagde Ducky til MRHvid at han ville søge om betjent, men tænker ikke dette betyder det store)
(Plus: http://prntscr.com/padb82)
Bevis: Kan ses foroven.
Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Ra1fi skrev:

Jeg siger til dig at du skal gå og løfter dig væk efter, hvor i kommer til bage og forstyr. Kort og simpelt der for har i forstyrrede casen og jeg kicker jer for severen.

Det jo lige det, du løfter os 5 meter væk, som jeg skriver vi skulle snakke med MRHvid så selvfølgelig bliver vi og venter.
Nu har jeg dsv. ikke video i denne case, men ellers ville jeg kunne vise dig at du intet sagde.

 

Vidste heller ikke at man kunne forstyrre med øjnene.

 

Det virker ikke som om, du har læst eller set mine billeder.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Critz skrev:

Ducky og jeg er begge enige om at der ikke blev sagt gå væk, eller noget i den stil, dette kan skyldes casen var isoleret eller så gik det bare ikke gennem voicechatten. Vi bliver så løftet tilbage på den anden side af muren, og kigger frem igen, uden at sige noget da vi stadig venter på MRHvid. Somsagt siger jeg "Hvad forgår der", men @Ducky siger intet.

Prøv at læse dette en gang til

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Ducky skrev:

Prøv at læse dette en gang til

Kan godt læse og sagde til critz at han skule gå, men du hørte det.

16 timer siden, Critz skrev:

Det jo lige det, du løfter os 5 meter væk, som jeg skriver vi skulle snakke med MRHvid så selvfølgelig bliver vi og venter.
Nu har jeg dsv. ikke video i denne case, men ellers ville jeg kunne vise dig at du intet sagde.

 

Vidste heller ikke at man kunne forstyrre med øjnene.

 

Det virker ikke som om, du har læst eller set mine billeder.

Du siger selv, at du har sagt noget, og når jeg løfter jer væk skal I selvfølgelig ikke komme tilbage. Om jeg har sagt noget eller ej tror jeg sagtens, at dig og ducky, som er tidligere staffs, ved, at når jeg løfter jer væk skal I ikke komme tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Ra1fi skrev:

Kan godt læse og sagde til critz at an skule gå, men du hørte det

Jeg hørte ikke noget?

 

Der står desuden 2 andre ved casen, som ikke var os. Dem gjorde du ikke ikke noget ved, hvilket efter min mening er mærkeligt. Ja, de var helt stille og forstyrrede ikke casen, men det gjorde jeg heller ikke. Så forstår ikke hvorfor mig og @Critz skulle fjernes, men det skulle de ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Ra1fi skrev:

Kan godt læse og sagde til critz at an skule gå, men du hørte det

Du siger selv, at du har sagt noget, og når jeg løfter jer væk skal I selvfølgelig ikke komme tilbage. Om jeg har sagt noget eller ej tror jeg sagtens, at dig og ducky, som er tidligere staffs, ved, at når jeg løfter jer væk skal I ikke komme tilbage.

Vi kom jo ikke præcis tilbage. Du satte os 5 meter væk, og vi kom bare frem så vi kunne se hvornår i var færdige.

 

Ja, det ved vi jo udemærket godt. Det jo derfor vi ikke siger noget, da vi kan se du er igang med noget fornuftigt.

Det er bare det som du selv siger, du siger intet og går fra intet til kick.

 

Hvis vi ikke må se på og vente må du jo sige det til os, som staff havde jeg intet imod at folk ventede på deres venner ved siden af casen, så længe de intet sagde.

1 time siden, Ra1fi skrev:

og løfter dig væk, der efter kommer til bage og forstyr

Hvad mener du med jeg kommer tilbage og forstyrrer?

Vi stod og så på, sagde intet.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Ducky skrev:

Jeg hørte ikke noget?

 

Der står desuden 2 andre ved casen, som ikke var os. Dem gjorde du ikke ikke noget ved, hvilket efter min mening er mærkeligt. Ja, de var helt stille og forstyrrede ikke casen, men det gjorde jeg heller ikke. Så forstår ikke hvorfor mig og @Critz skulle fjernes, men det skulle de ikke

En af dem var med i casen og den anden som du siger der er har jeg ikke set. Grunden til at i bliver flyttet er fordi at i forstyrrer som jeg allerede har sagt. Du går rundt med ham og derfor flytter jeg dig.

23 timer siden, Critz skrev:

Vi kom jo ikke præcis tilbage. Du satte os 5 meter væk, og vi kom bare frem så vi kunne se hvornår i var færdige.

 

Ja, det ved vi jo udemærket godt. Det jo derfor vi ikke siger noget, da vi kan se du er igang med noget fornuftigt.

Det er bare det som du selv siger, du siger intet og går fra intet til kick.

 

Hvis vi ikke må se på og vente må du jo sige det til os, som staff havde jeg intet imod at folk ventede på deres venner ved siden af casen, så længe de intet sagde.

Nu siger jeg det igen, i du bliver bedt om t gå væk efter at du står og larmer. Efter nåde tid kommer i tilbage og hopper rundt i siden hvor jeg vælger at kicke jer.

Bare fordi i vil se hvad vi laver, giver det jer ikke ret  fordi du bliver bedt om at gå væk.

 

 

23 timer siden, Critz skrev:

Hvad mener du med jeg kommer tilbage og forstyrrer?

Vi stod og så på, sagde intet

Fordi at du står og hopper med ducky efter du er blevet bedt om at gå væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

11 minutter siden, Ra1fi skrev:

Nu siger jeg det igen, i du bliver bedt om t gå væk efter at du står og larmer. Efter nåde tid kommer i tilbage og hopper rundt i siden hvor jeg vælger at kicke jer.

Bare fordi i vil se hvad vi laver, giver det jer ikke ret  fordi du bliver bedt om at gå væk.

Du bliver ved med at sige, at du bad os om at gå væk, DOG har vi skrevet adskillige gange at der ikke blev sagt noget overhovedet, så hvordan skulle vi have hørt det, og reageret ud fra det? 

11 minutter siden, Ra1fi skrev:

Fordi at du står og hopper med ducky efter du er blevet bedt om at gå væk.

Hopper med mig? Jeg stod absolut helt stille under hele situationen.

 

Du skriver

13 minutter siden, Ra1fi skrev:

i du bliver bedt om t gå væk efter at du står og larmer.

Nu siger jeg det også igen. Det eneste tidspunkt @Critz sagde noget var lige i starten, da vi kom hen til casen, hvor han sagde "Hvad foregår der" mere er der hverken blevet sagt eller gjort.

 

Det nytter desuden heller ikke at du bliver ved med at bruge "Jeg bad jer om at gå væk", som et argument når mig og @Critz allerede har skrevet at vi ikke har hørt det

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

@Ra1fi

Hvordan forstyrrede de dig i casen?

Som jeg kan forstå det har Critz og Ducky hverken sagt noget eller gjort andet end at stå og kigge.

 

Og selvom de forstyrrede dig, kunne du vel gå op på et tag, eller et andet sted hen.

 

Som critz selv siger kommer han hen og afbryder os.

Ja det er rigtigt men på det tidspunkt lignede det ikke at det kom til at tage så lang tid. det tog 1-2 minutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Ra1fi skrev:

Som critz selv siger kommer han hen og afbryder os.

Ja det er rigtigt men på det tidspunkt lignede det ikke at det kom til at tage så lang tid. det tog 1-2 minutter.

Det eneste jeg sagde var "Hvad forgår der"

Vi kom ikke tilbage og forstyrrede, vi så på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Ra1fi skrev:

Ja, hvor efter jeg siger at du skal gå væk og du kommer til bage.

@ZeNoxXi har lige sagt, det ikke er et godt argument. 

 

Plus jeg har skrevet tidligere du ik sagde gå væk, hvilket du også har sagt tidligere.

 

På 24/09/2019 den 5:39 PM , Ra1fi skrev:

Du siger selv, at du har sagt noget, og når jeg løfter jer væk skal I selvfølgelig ikke komme tilbage. Om jeg har sagt noget eller ej tror

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter en kort snak på teamspeak, kan jeg konkludere at Ra1fi har været for hurtig i forhold til den straf han valgte at give.

Der skulle ikke have været uddelt en straf i dette tilfælde, da i ikke rigtig gjorde noget, og et kick i dette tilfælde var overdrevet.

 

Vi beklager fejlen, og håber på, at det ikke sker igen.

Tak for klagen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.