Hop til indhold
Stavox

[Solved] Første gang man joinede serveren


Joergen

Recommended Posts

Jeg har undret mig over hvornår jeg startede på serveren. Med min hukommelse som en guldfisk kan jeg ikke huske det. Jeg ved godt at man kan se hvornår man joinede forummet for første gang. Men jeg joinede forummet senere end serveren.

Kan man lave et sted hvor man kan se hvornår man joinede serveren for første gang?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jeg har undret mig over hvornår jeg startede på serveren. Med min hukommelse som en guldfisk kan jeg ikke huske det. Jeg ved godt at man kan se hvornår man joinede forummet for første gang. Men jeg joinede forummet senere end serveren.

Kan man lave et sted hvor man kan se hvornår man joinede serveren for første gang?

Det kunne også være dejligt med en besked på serveren som fortalte når nye personer joinede, så man kunne være lidt mere imødekommende over for dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Sandfeld skrev:

Det kunne også være dejligt med en besked på serveren som fortalte når nye personer joinede, så man kunne være lidt mere imødekommende over for dem.

Det gør staff allerede, tænker du vil have alle skal kunne se det?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.