Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Pipfugl


Aske

Recommended Posts

Dit ingame navn: Aske02
Staff ingame navn: Pipfugl
Dit SteamID: STEAM_0:0:217629637
Staff SteamID: STEAM_0:1:129965102
Forklar situationen: Jeg kalder en case for "lille pumpe" tazer mig random og giver mig en bøde(også uden grund), Jeg betaler bøden for at undgå at blive arrested og kalder derefter case. Da pipfugl 
tager casen forklarer jeg hvad der er sket og mens jeg gør det kommer "lille pumpe" over og siger at det var fordi jeg havde skadet ham med en stunstick(altså ved at højreklikke med den) han løber 
væk fra casen og jeg forklarer færdigt. Jeg var tyv mens at han tazede mig hvilket også kunne ses i logsne for job skifte at det er lang tid siden jeg skiftede fra vagt til tyv. Da jeg er færdig med 
at forklare tager pipfugl fat i "lille pumpe" som er gået AFK, pipfugl afslutter casen og siger at han snakker med ham senere. Jeg accepterer og venter, han leaver så lidt efter og jeg skriver til 
pipfugl at han er leaved og pipfugl skriver at ingen af os kan vide om han leavede pga han vidste han løj eller noget andet. Jeg skriver lidt mere med ham og han svarer så at han vil snakke med ham i 
morgen. Jeg ser ikke en grund til at han skal have lov til at Job abuse betjent, lyve i casen og der efter leave serveren uden at modtage nogen straf, der er heller ikke nogen sikkerhed for at han joiner igen i morgen.

Bevis: Har ikke noget men tænker godt at pipfugl kan være ærlig
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aske!

 

Jeg fik mange cases angående forskellige spillere som valgte at trolle (som du nok selv så.)

Jeg fik så din case som lød "Random taze + random bøde." Jeg lytter til, hvad du siger og tjekker selv op på det.

Det er også rigtigt nok, at Lille Pumpe, kommer og siger, han tazede dig fordi du slog ham med din stunstick.

Men som du siger, gav han dig en bøde uden grund, men det kan jeg jo ikke vide, da jeg ikke hørte Lille pumpe´s side af sagen. Derfor vælger jeg at slutte casen og siger jeg vil snakke med ham senere, hvilket du som sagt var enig i, og vi skrev jo sådan frem og tilbage, men hvad du undlod at fortælle i din staff-klage, var de ting som jeg fortalte dig før jeg skrev "Ingen af os kan vide om han leavede fordi han vidste, han selv løj eller leavede af en anden grund.

 Som du nok selv husker forklarer jeg dig, hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Så kan ikke selv se, hvad du klager over, da jeg ikke kan snakke med ham siden han er leavet, og du er mere end velkommen til at slutte dig til ts så vi kan tage den der, fordi jeg føler du har misforstået det jeg egentlig mente :D.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du klager over en anden spiller som ikke har fået en straf for det han har gjort. Men hvis den anden spiller går afk og leaver senere, har vi jo ikke en chance for at snakke med ham, og han kan derfor ikke modtage en straf, når Pipfugl ikke har snakket med ham. Har du video bevis på hvad der skete er du velkommen til at sende det, ellers kan vi ikke gøre mere end hvad der er allerede er gjort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan godt fortsætte klagen her på forum, det er ikke nødvendigt at komme på teamspeak.

 

Pipfugl siger at der gik cirka 40 sekunder fra at skiftede job til at du blev tazed, og du siger at du har været vagt i over 10 min.

Job changes logs blev åbenbart ikke logget i de ældre logs førhen, så det er ikke muligt at se tilbage nu, men det bliver de fremadrettet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.