Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Agurken


Marcus

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jørgen fiskestang
Staff ingame navn: Agurken
Dit SteamID: STEAM_0:0:52479969
Staff SteamID: STEAM_0:1:77120126
Forklar situationen: Jeg kommer kørende ud fra bilforhandleren hvor jeg rammer Agurkens bil, relativt hurtigt kører han ind i mig og skubber mig videre - jeg kommer foran ham og kører ud af byen for at komme væk. I det kommer ud fra byen af kører Agurkens bil relativ hurtigere end mig og påkøre mig og beder mig at komme ud af bilen. Jeg adlyder og han hiver et kæmpe våben og skyder mig i hovedet. Efter i Adminsagen var han relativ ligeglad og mente at fordi jeg ramte ham en gang har han ret til at skyde mig? Det giver virkelig ikke mening for mig, jeg gik jo endda ud af bilen og ville gerne snakke med ham.
* I beviset er min mikrofon slukket åbenbart, men det gør ingen forskel*
Bevis: 
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marcus.

Først og fremmest rigtig dejligt med videoen, så man har mulighed for at få situationen opfrisket lidt. Selvfølgelig træls din mic ikke virkede.
Som man ser i videoen kører nu ind i mig to gange, hvorefter jeg drejer ind mod din bil, i et forsøg på at skubbe dig væk eller ja eventuelt stoppe dig. Det resulterede i at din bil drejer rundt, og du fortsætter efterfølgende ud af byen. 
Ja jeg rammer dig ("igen" ved ikke om det måske er det rigtige ord at bruge) i det vi kommer ud for tunnellen. Der havde jeg jo selvfølgelig ikke taget højde for, hvor kraftigt biler accelerere i det man kommer ud af byzonen. 
Men i og med du kører ind i min bil de første to gange, føler jeg jo selvfølgelig det er okay at jeg skyder dig. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad @ZeNoxXi siger til det. Jeg mener jo selvfølgelig det er helt okay.
God weekend.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja super øv min mikrofon ikke virkede? Jeg sagde nærmest intet, udover det så sagde du også i staffcasen at jeg "bremsede" ned foran dig for at køre endnu mere ind i dig? Det er sjovt hvordan din opfattelse af historien ændre sig når man beviser det modsatte af hvad du siger i starten.

 

Jeg kan bare ikke se hvorfor man absolut skal skyde en person der påkøre en person, en gang - så ville hele serveren jo basically bare være et blodbad?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg sagde du bremsede og det var jo selvfølgelig ikke rigtigt. Det min fejl. Men kernen i denne case var jo, at du havde påkørt min bil to gange forinden.
Kan på nogle punkter godt se hvad du mener, men som Kiwi og sagde "Mange folk tager let på det", og derfor er serveren ikke et blodbad. Jeg skyder da normalt heller ikke folk for at køre ind i mig, men besluttede mig lige for at gøre det i dette tilfælde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forsøger at skubbe dig eller eventuelt stoppe dig, så jeg kunne nakke dig der.

Ja jeg sagde noget i vores case med kiwi at du bremsede, som selvfølgelig ikke var rigtigt. Det er min fejl. Vi bad dig dog også smide videoen, så vi kunne få tingene ordnet med det samme, men fair nok du valgte en staff-klage i stedet. Det vigtigste er jo bare, at vi sammen når det rette konklusion.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

I er tydeligvis uenige i den her situation, og derfor vil jeg komme med mit perspektiv på sagen.

I forhold til den video som er vedhæftet, ser jeg ikke en grund til at dræbe ham som du gør det. Det vil være fint med et par skud på hans bil, men det virker meget voldsomt at skulle dræbe ham fordi at han kører voldsomt ind i dig en enkelt gang.

2. gang han kører ind i dig, kører han jo kun op af siden af bilen, han rykker dig ikke engang. Man kan også se på bilens dæk, at den kører ligeud og ikke bliver ved med at dreje til højre.

 

Jeg synes ikke at der er en grund til at skyde folk generelt bare fordi de kører ind i folk, udover hvis det sker flere gange og det tydeligvis er med vilje. Vi har desværre meget svært ved at lave en regel om lige præcis dette, da vi ikke kan definere hvad bevidst indebærer, da folk har forskellige holdninger. 

 

Hvis Agurken ikke var staff i denne situation, vil det højest sandsynligt have endt ud i et jail for RDM.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.