Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage Til Kiwi Z


Nooah

Recommended Posts

Hej

det starter med at du klager og du bliver skudt, kan se du bliver skudt af @Ra1fi jeg spørg @Ra1fi om hvorfor han vælger at skyde dig, @Ra1fi siger det er fordi du har talt grimt til ham. Det giver ham ret til at skyde dig, efter det siger noget i den her stil "wow hvorfor skal @Ra1fi tude sådan, det er latterligt" Kan ikke huske 100% hvad du siger. Så løber du væk, og siger noget i den stil "wow det er dårligt at i staffs holder jer sammen, op mod en person" Der tænker du har talt grimt til Ra1fi, plus du råber ind i din mikrofon som ingen gider at høre på.

 

God dag

// Kiwi Z

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Nooah skrev:

Jeg siger intet med at det er dårligt at i holder sammen, siger det modsatte, dog er det ironisk. Jeg løber væk fordi jeg troede du vil afslutte casen.

 

// Nooah

Casen er færdig, når jeg har afsluttet. Det burde du gerne også kunne se, men når du sidder og siger det var ironisk. tager du så ikke casen seriøst?

Jeg kan ikke vide om hvis der er ironisk eller ej, når du bare løber væk.

man skal heller ikke lave sjov i en case, i dette tilfælde

 

// Kiwi Z

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.