Hop til indhold
Stavox

Skolen


Timu h

Recommended Posts

5 timer siden, Agurken skrev:

Du er spild af ilt. 

Joke selvfølgelig. Magter ikke at få en HOS på nakken haha

 

5 timer siden, Mayan skrev:

Fuck hvor er du dum.

 

98% af alt hvad du lære i skolen kommer du ikke rigitgt til at bruge i dit eget liv.

^ Jeg tror ikke rigtigt på det er 98% men det er iværtfald mere end 50%

fx:

Jeg har altid intrasseret mig for matematik og hader dansk

Self. skal jeg kunne lære og læse og tale dansk osv. men i den retning jeg vil skal får jeg aldrig brug for at kunne analysere et old gammelt digt, novelle eller whatever.

Det er meget forskelligt fra person til person hvor meget du kommer til at tage med dig fra skolen, jeg kommer nok mest til at tage 20% fra dansk og det meste fra matematik.

og intet fra de naturfaglige fag.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Mic skrev:

 

 

98% af alt hvad du lære i skolen kommer du ikke rigitgt til at bruge i dit eget liv.

^ Jeg tror ikke rigtigt på det er 98% men det er iværtfald mere end 50%

fx:

Jeg har altid intrasseret mig for matematik og hader dansk

Self. skal jeg kunne lære og læse og tale dansk osv. men i den retning jeg vil skal får jeg aldrig brug for at kunne analysere et old gammelt digt, novelle eller whatever.

Det er meget forskelligt fra person til person hvor meget du kommer til at tage med dig fra skolen, jeg kommer nok mest til at tage 20% fra dansk og det meste fra matematik.

og intet fra de naturfaglige fag.

 

Faktisk et meget godt eksempel på hvorfor I har de fag I har, ihvertfald i folkeskolen.
Ingen er ens, så at give alle en grundviden ved hjælp af de forskellige fag, hjælper det folk med at finde ud af hvad de har interesse i, hvilket nok vil give dem en vej de gerne vil gå uddannelses vis. (og selvfølgelig skal folk lære at læse, skrive, og kunne regne 2+2 ud).

 

Dette er ikke noget mod det du skrev @Mic, kan faktisk godt være jeg stjal dit opslag lidt. fuck it 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.